فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نگارش رمانی با موضوع «نماز» توسط والایی؛‌ سفرنامه هرات متوقف ماند


علی‌اکبر والایی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ از نگارش رمانی با موضوع نماز ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: در این رمان تلاش کردم تا موضوع نماز را با زبان طنز و بیانی شیرین برای مخاطب نوجوان طرح کنم.

وی ادامه داد: دراین رمان در قالب داستان تلاش شده تا به سوالاتی هم‌چون چرا باید نماز بخوانیم؟، تاثیر نماز در زندگی فردی و اجتماعی و چگونه نماز بخوانیم؟ پاسخ داده شود.

والایی از اتمام نگارش این رمان تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ این کتاب از سوی ستاد اقامه نماز منتشر خواهد شد.

وی هم‌چنین با اشاره به سفرنامه در دست نگارش خود نیز گفت:‌ سفرنامه هرات،‌ دیگر کار جدید در دست نگارش بنده است که البته برای مدتی به دلیل بیماری آن را کنار گذاشته‌ام. این سفرنامه به شیوه داستانی ـ مستند روایت شده است.طی سفری که تابستان دو سال پیش با اهالی قلم به افغانستان و شهر هرات داشتیم، تصمیم به ثبت وقایع و خاطرات و یک سفرنامه گرفتم. به این ترتیب برخی از مطالب و وقایع را با دوربین دیجیتال ثبت کردم و تا جایی هم که حافظه یاری می‌کرد، دست به قلم برده و یک سفرنامه نوشتم.

والایی افزود:‌ سفری که به افغانستان داشتیم، به همت مرحوم امیرحسین فردی و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری انجام شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سفرنامه هرات و طرفداری از فوتبال ایران (نود ۱۰ آذر)