مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



جنایت هولناک جبهه النصره در حومه ادلب


به گزارش «شیعه نیوز»، "حسام زیدان" خبرنگار شبکه خبری العالم از استان ادلب سوریه گزارش داد، تروریستهای النصره (شاخه القاعده در سوریه) از دو محور تل الشیخ در شمال و التمانعه در غرب، با سلاح سنگین روستای الخوین را مورد حمله قرار دادند، اما عشایر روستاهای مجاور توانستند طی درگیری شدیدی، آنها را عقب برانند.

این جدیدترین جنایت گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه است؛ آنها این بار روستای الخوین در حومه جنوبی ادلب را آماج حملات خود قرار داده و 15 نفر از جمله سه کودک و 4 زن را کشتند و تعدای از منازل این روستا را ویران کردند.

شیخ احمد المبارک، رئیس عشایر الموالی در حومه ادلب به خبرنگار شبکه العالم گفت: گروهی از عناصر "جبهه النصره" با نفوذ به روستای الخوین، ساکنان این روستا از زن و مرد و کودک را به خاک و خون کشیدند.

اما عشایر الموالی در روستای ابو دالی، مجاور روستای الخوین، به کمک اهالی این روستا شتافته و آن را محاصره کرده و پس از درگیری شدید با تروریستها، این روستا را بازپس گرفتند.

فرمانده نظامی عشایر این منطقه گفت که در این درگیری بیش از 15 نفر از تروریستها به هلاکت رسیده و سه دستگاه خودرو و تعدادی سلاح متعلق به تروریست های النصره نیز به غنیمت گرفته شد.

همزمان کمیته های مردمی وابسته به عشایر، طی یک ضد حمله محل تجمع تروریستها در اطراف این روستا را به تصرف خود درآوردند.

یکی از رزمندگان نیروهای مردمی سوریه نیز به خبرنگار العالم گفت: "به محض اینکه خبر حمله تروریستها به روستای الخوین را شنیدیم، گروه تحت فرمان شیخ احمد المبارک به سوی این روستا حرکت کرده و خسارت و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند."

ما در دو روستای ابو دالی و الخوین برای بیرون راندن تروریست ها از خاک سوریه سلاح به دست گرفته ایم.

روستای الخوین در 23 کیلومتری شرق شهر خان شیخون واقع است؛ عشایر کمیته های مردمی دفاع از این روستا را بر عهده گرفته اند؛ این روستا در مرز با تروریست های مستقر در حومه جنوبی ادلب قرار دارد.

این جنایت یکی از مجموعه جنایت هایی است که گروه تروریستی جبهه النصره در مناطق مختلف سوریه مرتکب شده اند، اما آنها این بار روستایی را برای حمله و جنایت انتخاب کرده بودند که ارتش سوریه در آنجا حضور ندارد.

هدف تروریست ها از ارتکاب این قبیل جنایات بالا بردن روحیه در هم شکسته افراد خود است.



ویدیو مرتبط :
حومه ادلب - انهدام تسلیحات سنگین تکفیری های النصره