سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



استقبال بالا از گروه هاي همسريابي وبهداشت جنسي در تلگرام


هفت صبح/ درحاليکه بحث در مورد تلاش برخي از اعضاي کميته فيلتيرينگ براي فيلتر کردن تلگرام و از آن سو مقاومت اعضاي منتسب به دولت در اين کميته ادامه دارد ،روز به روز بر رونق اين برنامه پيام رسان در ايران افزوده مي شود.خبر انلاين برخي از کاربردهاي اين پيام رسان و بخصوص کانال هاي اتلگرامي را مطرح کرده است:
يکي از مهم ترين گروه هايي که در تلگرام اقدام به جذب مخاطب مي کنند، گروه هايي است که به بهداشت جنسي، روابط زناشويي و راه و رمز زندگي سالم مي پردازند. در اصل مي توان اين گروه ها را يکي از پرمخاطب ترين گروه هاي تلگرامي در ميان کاربران ايراني خواند. به طور مثال در يکي از گروه هاي تلگرامي که به بهداشت جنسي و روابط زناشويي مي پردازد نوشته شده:« اگر با مشکلي در روباط زناشويي مواجه شديد،بايد با پزشک در مورد تاريخچه جنسي صحبت کنيد ، که آيا در حال حاضر از نظر جنسي فعال مي باشيد و يا نگراني هاي جنسي شما کدام هستند . » يا در يک تقسيم بندي کلي از ناتواني هاي جنسي نوشته شده است:«ناتواني جنسي در زنان عمدتا به چهار دسته تقسيم مي شوند: ميل جنسي کم(داشتن ميل جنسي کم ، يا گرايش جنسي ضعيف. اين شايعترين نوع اختلال جنسي در ميان زنان است.)اختلالات انگيختگي جنسي (تمايل شما به عمل جنسي ممکن است دست نخورده باشد، اما شما توانايي برانگيخته شدن يا نگهداري آن در زمان فعاليت جنسي نداريد.) اختلالات اوج لذت جنسي واختلالات درد جنسي»
نکته قابل تعامل در اين مسئله استقبال ازکانال هايي است که حرفهايي را مي زنند که در جامعه کمتر مطرح مي شود و يا با اصطلاح جز حرف هاي در گوشي است. البته کاربري هاي منفي در تلگرام صورت مي گيرد که کانال هاي جوک و تصاوير زننده از جمله آنهاست.

گروه هاي همسريابي به تلگرام کوچ کردند:
….نحوه مواجهه دولت و برنامه‌ريزان اجتماعي و فرهنگي طي سال‌هاي اخير با مراکز مجازي همسريابي همواره با کش‌وقوس‌هاي فراواني همراه بود. رويکرد دولت و قوه‌قضائيه در ابتدا فيلترينگ اين سايت‌ها بود، پس از آن دربرگيرندگي و استقبال برخي کاربران اينترنتي در ايران، باعث شد، دولت اقدام به صدور مجوز فعاليت به سايت‌ها کند، تا با اين کار مانع سوءاستفاده و سوء‌برداشت در ميان مخاطبان سايت و گردانندگان آنها شود. اما رشد قارچ‌گونه سايت‌هاي همسريابي و انجام فعاليت‌هايي مغاير با هدف همسريابي، باعث شد حتي دولت نيز در مواجهه با اين سايت‌ها دچار سردرگمي شود. بااين‌حال به نظر مي‌رسد، اين سردرگمي باز زمينه‌ساز ورود دولت به مقوله همسريابي در فضاي مجازي با پيمانکاري نهادي شبه‌دولتي شده است. اما درست يک ماه پس از اين اتفاق شاهد کوچ سايت هاي غيرمجاز همسريابي به تلگرام هستيم که حتي برخي از آنان نيز اقدام به معرفي کيس هايي براي ازدواج موقت مي کنند.


ویدیو مرتبط :
گروه تلگرام اریا تیم(گروه فرهنگ و هنر)