سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو فراکسیون رهروان: «جبهه اعتدال» به اختلاف افراطی‌ها دامن می‌زند


عضو فراکسیون رهروان: «جبهه اعتدال» به اختلاف افراطی‌ها دامن می‌زند

آریا/ عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: تشکیل جبهه اعتدال به اختلافات افراطی‌های هر دو طیف اصلاح طلبان و اصولگرایان دامن می زند.

اسماعیل جلیلی آریا ضمن اظهار بی اطلاعی از شکل گیری جبهه اعتدال با دبیر کلی علی لاریجانی،گفت: معمولا رویکرد چنین جبهه ای درصورت شکل گیری اینگونه نخواهد بود که رو در روی دیگر گروههای سیاسی قرار گیرد .
وی افزود:قطعا هر گروهی که تشکیل شود نقش خوبی در جهت افزایش مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت بنابراین هرچه تکثر گروهها بیشتر شود به فعال شدن حوزه اجتماعی در فعالیت های سیاسی کمک خواهد کرد و مبانی چانه زنی از رویکردهای فردی به رویکردهای تشکلی تغییر می کند . بی تردید این مساله برای جامعه سیاسی ما موثر خواهد بود.
نماینده مردم مسجد سلیمان تاکید کرد: اگر جبهه ای با دبیر کلی آقای لاریجانی بتواند بخشی از افکارعمومی موجود درجامعه را پوشش دهد قطعا برای انتخابات و فضای سیاسی کشور مفید است چراکه نگاهها از حالت خرد به نگاههای کلان که در قالب یک جبهه قرار می گیرند اثر بخشی بیشتری در حوزه سیاسی دارد.
وی معتقد است:جبهه اعتدال رویکرد میانه رو خواهد داشت که به معتدلین هردو طیف اصلاح طلب و اصولگرا هم نزدیک خواهد بود البته مدیریت کردن در این فضا برای اینکه جبهه اعتدال به یک سمت گرایش بیشتری پیدا نکند کار سختی است چراکه هر لحظه ممکن است به یک طرف تمایل نشان دهد.
جلیلی تاکید کرد:تشکیل جبهه اعتدال به اختلافات افراطی های هردو طیف اصلاح طلبان و اصولگرایان دامن می زند.


ویدیو مرتبط :
سهام داری افراطی ها در کابینه اعتدال