سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف و باران در پایان هفته جاری در چهارمحال و بختیاری


مهرداد قطره سامانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با ورود یک سامانه بارشی به استان از اواخر روز چهارشنبه، بارش برف و باران به خصوص در مناطق غربی استان پیش بینی می شود که این بارندگی ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: این سامانه بارشی در نقاط سردسیر استان باعث بارش برف و در مناطق گرمسیر استان منجر به بارش باران می شود.
قطره سامانی همچنین از کاهش 55 درصدی بارندگی های استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون (اول مهرماه تا 8 آذر) 91 میلیمتر بارندگی در استان گزارش شده در حالی که میزان بارندگی در مدت مشابه سال گذشته 202 میلیمتر بوده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، شهرکرد را سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته اعلام کرد و افزود: دما شهرکرد در شب گذشته هفت درجه زیر صفر گزارش شده است.
قطره سامانی ادامه داد: همچنین در 24 ساعت گذشته در سردترین زمان دما در بروجن شش درجه زیرصفر، کوهرنگ و بن چهار درجه زیرصفر، شلمزار سه درجه زیرصفر، فارسان دو درجه زیرصفر، سامان و لردگان صفر درجه و اردل دو درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه استان چهارمحال وبختیاری سرچشمه دو رودخانه کارون و زاینده رود و بخشی از رودخانه دز است، کاهش بارش ها در این استان، استان های اصفهان و خوزستان را به طور مستقیم با چالش در تامین آب مواجه می کند.
7363/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برف و کولاک در چهارمحال و بختیاری