آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



نوشیدنی های معجزه آسا برای کاهش وزن سریع


آب و کاهش وزن

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در اینجا به 4 نوشیدنی موثر برای کاهش وزن اشاره می‌کنیم:

آب گرم و لیمو:

لیمو حاوی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های فراوانی است و لیمو و آب گرم ترکیبی معجزه‌آسا برای چربی‌سوزی است. این نوشیدنی با بهبود گوارش سبب سم‌زدایی از بدن می‌شود، بهتر است برای این کار از لیموی تازه استفاده کنید بعد از مصرف این نوشیدنی دهانتان را با آب بشویید تا از اسیدی شدن آن جلوگیری کنید.

قهوه:

مصرف قهوه قبل از انجام فعالیت‌های بدنی و در طول روز سبب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن می‌شود. از این طریق بدن کالری بیشتری می‌سوزاند و در کاهش وزن بسیار موثر است.

آب سرد:

می‌توانید در یک لیوان آب گرم چند قطعه یخ بریزید تا انرژی لازم برای متابولیسم و کالری‌سوزی بدنتان را تامین کنید. نوشیدن آب خنک در روز سبب کالری سوزی چندبرابری بدنتان می شود، اگر به طور روزانه 3 لیوان بزرگ آب سرد بنوشید، در هر نیم سال می‌توانید 5 کیلو کاهش وزن داشته باشد. البته نوشیدن آب خیلی یخ ممکن است در برخی افراد ایجاد مشکل نماید.

چای سبز:

چای سبز چربی سوزی بسیار موثر است. مطالعه‌ای نشان داد افرادی که به طور منظم چای سبز مصرف می‌کنند، اندامی متناسب‌تر دارند. یادتان باشد چای سبز تازه حاوی آنتی‌اکسیدان و کافئین بیشتری است. سعی کنید قبل از خواب نیز یک لیوان چای سبز بنوشید تا در خواب روند چربی‌سوزیتان ادامه پیدا کند. البته کسانی که کمخونی فقر آهن دارند، باید مراقب باشند.

منبع: Healthy Food Team

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آب چه کمکی به کاهش وزن می کند؟

آب چه کمکی به کاهش وزن می کند؟

7 آبمیوه  ی رژیمی برای کاهش وزن (اینفوگرافی)

7 آبمیوه ی رژیمی برای کاهش وزن (اینفوگرافی)

چگونه با غذا خوردن لاغر شویم؟

چگونه با غذا خوردن لاغر شویم؟

11 ترفند برای کاهش وزن در سال جدید

11 ترفند برای کاهش وزن در سال جدید


ویدیو مرتبط :
‫طرز تهیه نوشیدنی لاغری با چربی‌ سوزی بالا، برای کاهش وزن سریع ( آقای حسینی)‬‎