سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



اختصاص ۲ میلیون دلار برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی طی ۱۰ سال گذشته


سلامت نیوز: نماینده مقیم سازمان ملل در تهران گفت: سازمان ملل از هیچ کمکی به دولت جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی دریغ نمی‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،‌ گری لوئیس (نماینده مقیم سازمان ملل در کشور) در مراسم روز جهانی یوزپلنگ آسیایی گفت: امروز ما گردهم آمده‌ایم تا علاوه بر گرامی‌داشت روز یوزپلنگ جشن ۱۲ سال همکاری دفتر توسعه ملل متحد با سازمان حفاظت از محیط زیست را نیز گرامی بداریم.

وی ادامه داد: در طول ۱۲ سال گذشته سازمان ملل در نصب دوربین‌های مناطق حفاظت‌شده، ‌آموزش جوامع محلی و... کمک‌هایی را کرده است، اما حفاظت از یوزپلنگ‌ها بیش از هر چیز مدیون تلاش محیط‌بانان است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته روند انقراض یوزپلنگ آسیایی معکوس شده است گفت: متاسفانه ما شیر مازندران را از دست دادیم، اما فرصت حفظ یوزپلنگ را داریم.

لوئیس با بیان اینکه سازمان ملل در برنامه خود برای حفاظت از این موجود ارزشمند از هیچ کمکی به دولت جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی‌کند گفت: در طی ۱۰ سال گذشته دو میلیون دلار بودجه برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی تخصیص داده‌شده است.


ویدیو مرتبط :
انتشار ویدیوی یوزپلنگ آسیایی برای حفاظت همگانی