فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عکس: کنسرت محمد علیزاده


«محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به همت شرکت «ایران گام» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به دیدار دوستدارانش رفت.

وب سایت موسیقی ایرانیان: علیزاده در این کنسرت قطعاتی همچون «هواتو کردم»، «احساس»، «زخم»، «کجا میری»، «فکرشم نکن»، «بی حوصله»، «خیلی خوشحالم»، «قحطی گل»، «همینه که هست»، «شهر باران»، «برگرد» و «جزتو» را در کنار ریمیکیس از قطعات پرمخاطب خود اجرا کرد.

شایان ذکر است که در این کنسرت «عظیم روحانی» در ارکستر حضور نداشت و اعلام شد «علی شهبازی» به عنوان سرپرست جدید ارکستر محمد علیزاده انتخاب شده است، سعید عباسی، ایمان ذاکری، محمد شعبانی، علی پورنگهبان، اشکان موسوی، بهمن میرزا زاده، اشکان صدیق آذر به رهبری امیرحسین اویسی نوازندگان ارکستر را در این اجرا تشکیل می دادند.

از نکات جالب توجه کنسرت علیزاده، دکور نصب شده در صحنه بود که شامل دیوارهایی با عکس‌های زیبا از پدران کشورمان و از جمله خود پدر «محمد علیزاده» بود.



ویدیو مرتبط :
کنسرت محمد علیزاده و همخوانی مرتضی پاشایی در کنسرت کیش