واترپلو زنجان هنوز زنده است


‌شاید یکی از رشته‌هایی که سال گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفت، واترپلو بود. رشته‌ای که تا به امروز توانسته‌ است عناوین بی‌شماری را در سطح بین‌المللی برای کشور کسب کند.

سرمربی تیم واترپلو زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه زنجان، با بیان اینکه سال گذشته برای واترپلو زنجان در رده سنی بزرگسالان، سال خوبی نبود، افزود: دلیل این امر آن است که سال گذشته به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنیم که این اتفاق برای تیمی که جایگاه ویژه‌ای در این رقابت‌ها دارد، اتفاق تلخی بود.

اکبر عربدوست با تأکید بر اینکه به واسطه استعدادیابی‌های صورت گرفته، واترپلو زنجان همواره توانسته است موفقیت‌های روزافزونی را در رده‌های سنی پایه از آن خود کند، تصریح کرد: اواخر سال گذشته بود که زنجان میزبانی رقابت‌های رده‌های سنی کشور را بر عهده داشت و توانست در این رویداد به چند عنوان درخور دست یابد که این خود حاکی از موفقیت هیئت در انجام برنامه‌های استعدادیابی بوده است.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه با وجود عدم حضور در رقابت‌های لیگ برتر، فعالیت واترپلو زنجان متوقف نشده و این رشته با سرزندگی به حیات خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: معتدیم حضور در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند جایگاه واقعی واترپلو زنجان را به همگان معرفی کند؛ چرا که این رقابت‌ها همواره به‌عنوان ویترین رشته‌های مختلف بوده و همگان تلاش می‌کنند تا به انحاء مختلف در این رویداد حضور داشته باشند.

عربدوست با یادآوری اینکه کسب عنوان نایب‌قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در شرایطی به دست آمد که حضور تیم زنجان در این مسابقات تا دقیقه نود در هاله‌ای از ابهام بود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اکثر تیم‌ها از ماه‌ها قبل خود را برای حضور در چنین تورنمنتی آماده کرده بود، لذا کسب عنوان نایب‌قهرمانی در چنین شرایطی، نشان‌دهنده قدرت بالای واترپلوی زنجان است که امیدواریم امسال را بهتر و پربارتر از سال‌های گذشته پشت سر بگذاریم.

انتهای‌ پیام


ویدیو مرتبط :
مراسم عزاداری و آتش زدن کبوترهای زنده در زنجان