علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پلیس می تواند یک هفته ای معتادان کارتن خواب را جمع آوری کند


به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: معضل محله هرندی بیش از ۱۴ سال است که در وضعیت حاد وجود دارد و هر سال نیز شاهد وضعیت بدتری هستیم.

وی افزود: در ۵ سال گذشته ۲۳ مرحله طرح در هرندی و پارک های اطراف آن انجام دادیم اما متاسفانه بعد از دستگیری و جمع آوری معتادان به دلیل نبود ظرفیت برای اشتغال یا اسکان مناسب، آنها بار دیگر به این چرخه بازگشتند.

سردار ساجدی نیا افزود: همچنین  محله هرندی و پارک های نظیر آن بهترین پاتوق برای معتادان شهرستانی است. ما برای ساماندهی آنها نیز طرح هایی اجرا کردیم اما به دلایل فوق با مشکلاتی مواجه شدیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: الان هم اعلام آمادگی می کنیم که مشکلی برای اجرای طرح و جمع آوری معتادان نداریم و قول می دهم پلیس تهران یک هفته ای می تواند بیش از ۹۷ درصد معتادان کارتن خواب راجمع آوری کند.

وی با اشاره به بزرگی معضل هرندی گفت: ما ۳۸ پاتوق در سطح شهر تهران داریم که اگر همه آنها را جمع کنیم دو سوم هرندی هم نمی شوند. بعد از هرندی، بزرگترین پاتوق فرحزاد است.

سردار ساجدی نیا اضافه کرد: ما در زمینه کشفیات رشد قابل قبولی داشتیم و در حال حاضر روزانه ۱۴۰ خرده فروش را در تهران دستگیر می کنیم.

وی با اشاره به کشف ۱۲ تن مواد مخدر در ۸ ماه گذشته تصریح کرد: پریروز یک تن مواد مخدر در قلب تهران کشف کرده ایم.


ویدیو مرتبط :
فیلم جمع آوری زنان معتاد و کارتن خواب (گلچین صفاسا)