سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حضور دائمی هلال احمر در 23 کشور و ارائه خدمات پزشکی در 30 کلینیک و بیمارستان


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، سید امیرمحسن ضیایی در حاشیه دیدار با سفرای ایران در 40 کشور دنیا، گفت: در این دیدار بیشتر سفرایی که ما در کشورهای آنها خدمات ارائه می کنیم، حضور داشتند.

وی با بیان اینکه هلال احمر ایران علاوه بر اقداماتی که در داخل کشور انجام می دهد در عرصه بین المللی نیز خدمات ارائه می کند، گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از جمعیت های ممتاز دنیا در عرصه خدمت رسانی به مردم سراسر دنیا محسوب می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: ما در 23 کشور دنیا 30 کلینیک و بیمارستان داریم که به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند.

وی افزود: علاوه بر این ما در حوادث بزرگ نیز آماده ارائه خدمات به کشورهای آسیب دیده هستیم که نمونه‌های بارز آن کمک به قحطی زدگان سومالی، زلزله هائیتی، سیل در پاکستان و همین زلزله اخیر در هندوکش است.

ضیایی جمعیت هلال احمر ایران را یک جمعیت شناخته شده در عرصه بین المللی دانست و گفت: تاریخ 91 ساله فعالیت هلال احمر و عضویت در شورای حکام موجب شده که جمعیت هلال احمر ایران یک جمعیت ممتاز به شمار برود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حضور ریاست جمعیت هلال احمر کشور