سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ انتشار تصویر و اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند نوکیا C1


فتو آی تی/ انتشار تصویر و اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند نوکیا C1

دیجیاتو/ نوکیا از روزگاری که به مایکروسافت پیوست دیگر حضوری چشم گیر در صنعت تلفن های هوشمند نداشته و این موضوعی محسوب می شود که احتمالاً بسیاری از کاربران نیز بر آن واقف هستند. البته شرکت فنلاندی از صنعت مورد بحث عقب نشینی نکرده و بر حسب اظهارات مدیرعامل وقت آن یعنی “راجیو سوری” انتظار می رود که دیر یا زود این کسب و کار خود را مجدداً به صورت مستقل از سر گیرد، خصوصاً که قرارداد آنها با اهالی ردموند نیز از سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ به پایان می رسد.

بر همین اساس این روزها شایعاتی در رابطه با اسمارت فون اندرویدی نوکیا C1 شنیده می شوند، که احتمالاً اولین موبایلی خواهد بود که پس از سال ها با لوگو و برند نوکیا وارد بازار خواهد شد و البته امروز هم اطلاعات و جزئیاتی تازه از این محصول به اینترنت راه یافته است.

اگر در خاطرتان مانده باشد چند روز پیش خبری در دیجیاتو منتشر شد که تصویری از موبایل آتی نوکیا با سیستم عامل اندروید را شامل می گشت، در خبر مذکور آمده بود که این موبایل احتمالاً تحت دو پلتفرم اندروید و ویندوز ۱۰ برای موبایل عرضه خواهد شد تا کاربران حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

منبع منتشر کننده خبر پیشین امروز تصویری تازه را با کاربران به اشتراک گذاشته (که در ابتدای مطلب قابل مشاهده است) و البته بخشی از مشخصه های فنی احتمالی محصول را نیز فاش ساخته. بر اساس داده های جدید اسمارت فون آتی فنلاندی ها در دو سایز ارائه خواهد گشت که هر یک از آنها از دوربین هایی متفاوت بهره می برند.

در زمان حاضر ذکر می گردد تلفن هوشمندی که فعلا آن را با نام نوکیا C1 می شناسیم با دو نمایشگر ۵.۰ و ۵.۵ اینچی به تولید خواهد رسید که اولین مدل ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و مدل دیگر نیز به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده است.

یکی از اسمارت فون های پیش تر اشاره شده نیز دارای دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود در حالیکه نمونه ی دیگر دوربین هایی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده. محصول همانطور که در ابتدای خبر نیز آمده بود با سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و اندروید عرضه می شود و البته حالا می دانیم که پلتفرم دیوایس بر حسب منطقه عرضه اش فرق خواهد داشت.

منبع ناشناسی که داده های بالا را با ما به اشتراک گذاشته خاطر نشان می سازد که نوکیا مدت نسبتاً زیادیست که توسعه اسمارت فون فوق الذکر را در دستور کار داشته و به همین علت به تازگی تصمیم گرفته نمونه ی اولیه تهیه شده را مورد بازنگری قرار داده و آن را به سخت افزارهایی به روزتر و بهینه تر تجهیز نماید.

هنوز سخنی در رابطه با تاریخ احتمالی معرفی و عرضه ی نوکیا C1 به میان نیامده و به یقین برای مشخص شدن صحت شایعاتی که به آنها پرداختیم می بایست قدری دیگر نیز منتظر باقی بمانیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نوکیا و سرمایه گذاری در شرکت پلیکان ایمجینگ: دوربین هوشمند، برای تلفن هوشمند