ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قوچان‌نژاد: شرايط فعلي چارلتون تجربه خوبي برايم نيست


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 12:05

قوچان‌نژاد: شرايط فعلي چارلتون تجربه خوبي برايم نيست

ايسنا/ مهاجم ايراني تيم چارلتون مي‌گويد به آينده تيمش مثبت نگاه مي‌کند اما شرايط اين تيم در ليگ دسته يک انگليس خوب نيست.
چارلتون در ديدار هفته‌ پانزدهم ليگ دسته يک فو‌تبا‌ل انگليس در خانه ميلتون کينس داونس به ميدان رفت و با تک گل دين باوديچ در دقيقه 29 شکست خورد.
چارلتون با اين نتيجه‌ 10 امتيازي ماند و به رتبه بيست و سوم ليگ سقوط کرد. ديدار بعدي چارلتون شنبه هفته‌ آينده در خانه مقابل شفيلد ونزدي است. آنها همچنين بعد از تعطيلات بازي‌هاي ملي نيز به زمين بيرمنگام خواهند رفت.
قوچان‌نژاد که از اواخر فصل 14- 2013 براي نخستين بار در ترکيب ثابت چارلتون قرار مي‌گرفت در مورد اين بازي گفت: شرايط سختي است. اين نخستين بار است که در چنين وضعيتي قرار مي‌گيرم. به هيچ وجه تجربه خوبي برايم نيست، ولي قرار گرفتن در چنين شرايطي بدون شک ما را قوي‌تر مي‌کند. از دست دادن امتياز در هفته‌هاي اخير برايمان بسيار سخت بوده است. در شرايط بدي هستيم. نمي‌توانيم در مورد آن توضيح بدهيم يا اين که گله‌اي از آن داشته باشيم. بايد ادامه دهيم. اين شرايطي است که بايد بياموزيم و با آن کنار بياييم.
قوچان‌نژاد در ادامه افزود: بايد شرايطمان را عوض کنيم، زيرا نمي‌توانيم تا پايان فصل اين چنين باشيم. به سختي تلاش مي‌کنيم و در تمامي جلسات تمريني سعي مي‌کنيم بتوانيم روند کنوني را تغيير دهيم. بر خلاف شکستي که در اين ديدار داشتيم مي‌توانيم نکات مثبتي را از اين بازي برداشت کنيم. اگر اين ديدار را با رويارويي مقابل ميدلزبرو مقايسه کنيم مي‌بينيم که کمي بهتر شده‌ايم، اما براي بهتر شدن هنوز کارهاي زيادي داريم. در اين بازي تلاشمان اين بود که بتوانيم گل مساوي را بزنيم. اين خودش يک نکته مثبت نسبت به بازي روز شنبه است که آن بازي براي ما در دقيقه 50 تمام شده بود. بايد روي بازي بعدي مقابل شفيلد ونزدي تمرکز کنيم تا بتوانيم امتياز‌هاي کامل را بگيريم.
وقتي از قوچان‌نژاد سوال شد آيا پيروزي مقابل شفيلد ونزدي مي‌تواند شرايط آنها را تغيير دهد، مهاجم تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل ايران در در پاسخ به اين سوال گفت: اميدوارم اين چنين شود. کسب پيروزي کار ساده‌اي نيست. به خصوص اين که تيم‌تان در دسته يک انگليس حضور داشته باشد. پس از شکست مقابل ميلتون همه در رختکن ناراحت بودند. طبيعي است همه از اين شکستي که خورده‌ايم ناراحت باشند. شايد فردا روزي باشد که بتوانيم خودمان را از نظر ذهني براي حضور در ديدارهاي بعدي آماده کنيم.
هفته‌ گذشته بود که سران باشگاه چارلتون گاي لوزون، سرمربي تيمشان را اخراج کردند و به جاي او فرايه را به عنوان سرمربي موقت انتخاب کردند.
قوچان‌نژاد در اين زمينه گفت: دو سال پيش با او کار کرده بودم. او دستيار ريگا بود. کمي با فلسفه او آشنا بودم. دوست دارد تيمش فو‌تبا‌ل بازي کند و برتري قابل توجهي نسبت به حريفان داشته باشد. البته او هم کمي زمان لازم دارد تا فلسفه‌اش را در تيم پياده کند و ما نيز با آن کنار بيايم. بايد به فرايه کمي زمان دهيم. بايد به نظر هو‌اد‌ا‌ران احترام گذاشت. آنها نگران هستند. بايد هم نگران باشند به خاطر اين که در حال شکست خوردن در همه بازي‌هايمان هستيم. شرايط ما خوب نيست، اما اميدوارم هو‌اد‌ا‌ران همچنان به حمايت کردن از ما ادامه دهند تا ما هم بتوانيم در بازي‌هاي بعدي سه امتياز را براي آنها کسب کنيم.
قوچان‌نژاد در پايان گفت: نمي گويم بهترين تيم در ليگ دسته يک انگليس هستيم، چون بهترين تيم نيستيم. کيفيت تيمي ما هم زياد بالا نيست، ولي ما سزاوار قرار گرفتن در چنين رتبه‌اي نيستيم. مي دانم مي‌توانيم خيلي زود اوضاع را سر و سامان بدهيم، اما کمي زمان بر است. مي دانم در حال‌ بيا‌ن‌ کردن جملات کليشه‌اي هستم ، ولي به‌ هر‌ حال بايد مثبت‌نگر باشيم. اگر هميشه منفي‌نگر باشيم اين موضوع هيچ کمکي به ما نمي‌کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گلزنی قوچان نژاد برای تیم چارلتون