ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نريمان جهان: مي‌گويند گلزن خوبي هستي


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 22:33

نريمان جهان: مي‌گويند گلزن خوبي هستي

ورزش 3/ هافبک گلزن تراکتورسازان بعد مدتي مصدوميت بالاخره به مرز آمادگي کامل رسيده و مي تواند تيمش را در جام حذفي با سايپا همراهي کند.
سامان نريمان جهان که يکي از مهره هاي موثر تراکتورسازي محسوب ميشود، چند بازي را در اختيار اين تيم نبود اما او از فردا مي توانند مجددا استارت کارش را بزند.
نبايد جام حذفي را از دست بدهيم
خدا را شکر دو روزي است با تيم تمرين کرده ام. اميدوارم فردا چه از اول بازي در زمين بودم چه نيمه دوم به زمين آمدم به تيمم کمک کنم تا بتوانيم بازي را ببريم و جام حذفي را به هيچ وجه از دست ندهيم. مصدوميتم کاملا رفع شده است و‌از حضورم خوشحالم.
در بازي با فولاد به زمين آمدم و يک پنالتي گرفتم
براي خود من هم اين غيبت تقريبا طولاني سخت بود ۱۱ هفته از ليگ گذشته است ولي من نتوانسته ام درست و حسابي براي تيمم به ميدان بروم البته يکي، دو بازي دز دقايق پاياني به ميدان آمدم که آن هم فقط و فقط بخاطر تيم بود. مثلا بازي با فولاد شرايط خيلي حساس بود و تيم عقب افتاده و با صلاحديد کادرفني وارد زمين شدم و همانطور که ديد توانستم يک پنالتي بگيرم و به تيمم کمک کنم ولي در کل ۳ هفته نتوانستم براي تراکتور بازي کنم.
در ديدار فردا مساوي معنايي ندارد
راستش همانطور که همه مي دانند در ليگ بترر و در بازي رفت سايپا را برده ايم و بچه ها در آن ديدار عالي کار کرده اند اما در جام حذفي شرايط فرق مي کند و تک بازي است و مساوي در کار نيست و ما اين را به خوبي مي دانيم. با تدابير کادرفني و آناليزي که کرده ايم و زحمتي که بچه ها مي کشند اميدواريم سايپا را شکست دهيم.
به من تلقين شده گلزن خوبي هستم
آنقدر از اين ور و آن ور به من گفته اند که تو هافبک هستي اما زياد گل مي زني که چنين قضيه اي به من تلقين شده و خودم نيز دوست دارم بيشتر گلزني کنم. اما بيشتر فکرم رويم اين است که موثر باشم اينکه به چه صورت فرقي نمي کند حالا با چه با بازي خوب چه با گلزني.
در جام حذفي پيروز شويم قدرتمان بالا مي رود
ما دو برد خوب مقابل فولاد و سايپا کسب کرديم بايد ذوب آهن را هم مي برديم اما در دو بازي اخير واقعا تحت فشار قرار گرفتيم اميدوارم که در جام حذفي جزو 4 تيم بالا برويم زيرا اين قضيه اعتماد به نفس و قدرت و روحيه ما را براي ادامه کار بالا مي برد.
فکر کسب چنين جايگاهي را در جدول را هم نمي کردم
خودم هم هيچ وقت فکرش را نمي کردم تراکتور بخواهد در جدول چنين جايگاهي داشته باشد آن هم با اين همه بازيکني ما داريم ولي من فکر مي کنم اوايل فصل هماهنگي نداشتيم اما همانطور که ديديد بازي به بازي بهتر شديم و بهتر از اين هم خواهيم شد.
از قبل مي گفتم بختيار و سروش از لحاظ فني خيلي بالا هستند
بختيار رحماني و سروش رفيعي ازلحاظ فني خيلي بالا هستند اين را نمي گويم به اين دليل بختيار از من در مصاحبه اش تعريف کرده حتي زماني که اين دو در تراکتورسازي نبودند دوستانم مي گفتم که بختيار و سروش بازيکنان بسيار خوبي هستند خود من نيز با آنها خيلي هماهنگم.
مي خواهم به تيم ملي برسم
بعد از مصدوميت تمام تلاشم را مي کنم و اختصاصي تمرين مي کنم تا بتوانم به هدفم يعني تيم ملي برسم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
10 گلزن برتر جهان