ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زیدان: بیل و مارسلو فردا در لیست رئال مادرید هستند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در آستانه دیدار عصر فردا (شنبه) مردانش برابر سلتاویگو در هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا گفت: من علاقه‌ای به فلسفه زیدان‌ها یا فلسفه بازیکنانی که از آکادمی رئال مادرید به این جایگاه رسیده‌اند، ندارم. برای من تمامی بازیکنان برابر و دارای جایگاه مشابهی هستند.

وی در خصوص بازیکنانی که به دلیل مصدومیت در هفته‌های اخیر از ترکیب رئال دور بودند، اظهار داشت: گرث بیل فردا در فهرست تیم خواهد بود و این خیلی خوب است و تمامی هواداران هم از بازگشت وی لذت می‌برند. مودریچ اما فردا بازی نخواهد کرد، چون نمی‌خواهیم در مورد او ریسک کنیم و باید این را در نظر بگیریم که سه‌شنبه یک بازی مهم هم در پیش داریم. در مقابل مارسلو وضعیت خوبی دارد و فردا فرصت بازی کردن خواهد داشت. کروس نیز فردا غایب است، چون دچار سرماخوردگی شده است.

سرمربی فرانسوی پرافتخارترین تیم اروپا در ادامه عنوان کرد: به نظرم تیم رئال در وضعیت خوبی قرار دارد. البته ما هنوز در جنبه‌های زیادی جای پیشرفت داریم و در کوتاه مدت بهتر خواهیم شد. حقیقت این است که بازیکنان ما به لحاظ بدنی در شرایط خوبی نبودند، ولی آنها به من گفته‌اند که حالا به لحاظ فیزیکی وضعیت بهتری پیدا کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به بازگشت په‌په به شرایط بازی گفت: در حال حاضر چهار مدافع میانی در دسترس دارم که این خبر خوبی برای یک مربی است. البته این انتخاب را برای من سخت‌تر می‌کند و فردا خواهیم دید که چه کسانی در مرکز خط دفاعی قرار خواهند گرفت.

زی‌زو در حمایت از هافبک کلمبیایی‌اش که مورد انتقاد برخی رسانه‌هاست، اظهار داشت: به نظرم انتقادات از خامس ناعادلانه است. به هر حال این هم طبیعی است که وقتی خوب بازی می‌کنید رسانه‌ها به تمجید از شما می‌پردازند و وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، نظر رسانه‌ها تغییر می‌کند. با این حال وقتی از خامس رودریگس انتقاد ناعادلانه می‌کنید و از او بد می‌نویسید ناراحت می‌شوم، چون او بازیکن من است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
انزو زیدان پسر زین الدین زیدان در رئال مادرید ب