ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توضیحات سرپرست استقلال درباره حمایت از پرسپولیس


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 19:51

توضیحات سرپرست استقلال درباره حمایت از پرسپولیس

کاپ/ سرپرست باشگاه استقلال گفت:من احساس کردم حق پرسپولیس ادا نشده و برای همین از این تیم حمایت کردم.
بهرام افشارزاده درباره اینکه نسبت به اشتباهات داوری علیه پرسپولیس موضع گیری کرده بود اظهار داشت: ماجرای حمایت من از پرسپولیس و اینکه اعلام کردم داور به ضرر این تیم سوت زد یک واقعیت بود من حقیقت را بر زبان آوردم به هرحال متاسفانه داور دچار اشتباه شد و از این بابت پرسپولیس متضرر گردید.
وی ادامه داد: به نظر بنده باید داوران دقت بیشتری از خود نشان دهند این را در نظر داشته باشید داوران افراد بسیار زحمتکشی هستند و اگر اشتباهی صورت گیرد نه به صورت عمد بلکه کاملا سهوی است و این یک حقیقت است. نه من بلکه هیچکس خدای ناکرده نمی گوید این اشتباهات عمدی است.
افشارزاده در پاسخ به این پرسش که اگر این اشتباهات در بازی با فولاد خوزستان به ضرر استقلال صورت گیرد، آیا سرپرست پرسپولیس همچون او از اشتباهات داوری به ضرر استقلال صحبت می کرد یا نه، بیان داشت: من کاری به این مسایل ندارم. باید ملی فکر کنیم.من احساس کردم حق پرسپولیس ادا نشده و برای همین از این تیم حمایت کردم. پرسپولیس وزنه بزرگی در فوتبال است.
وی درباره نشست فردای هیات مدیره استقلال گفت: قرار است فردا اعضای هیات مدیره استقلال تشکیل جلسه بدهد و پیرامون مسایل مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند. این یک نشستی عادی و پیرامون خیلی از مسایل حرف می زنیم.
افشارزاده در پایان پیرامون سرنوشت جاسم کرار اذعان داشت: قرار است فردا تکلیف نهایی این بازیکن مشخص شود. به طور حتم با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....