سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش عسکری به خبر استعفا از ریاست سازمان مالیاتی/محقق شدن 83 درصد اهداف مالیاتی بودجه 94


به گزارش ایرنا، علی عسکری که این روزها خبر استعفایش در رسانه ها منتشر شده است، امروز(سه شنبه) با حضور در همایش اصناف به عنوان رئیس سازمان امور مالیاتی در پاسخ به خبرنگاران، استعفا از این سمت را رد کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که «جانشین شما هم معرفی شده است»، گفت: درحال حاضر اتفاقی رخ نداده است؛ اگر اتفاقی بیفتد، استعفا یا برکناری نخواهد بود بلکه یک تصمیم است.
به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته برخی اخبار غیر رسمی از استعفای علی عسکری رئیس کل سازمان امور مالیاتی و موافقت وزیر اقتصاد با آن حکایت داشت. برهمین اساس، گفته شده است که سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل فعلی بانک سپه راهی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد شد.
البته انتصاب رئیس سازمان امور مالیاتی نیازمند تصویب هیات دولت و صدور حکم وزیر اقتصاد است که گفته شده به زودی مصوبه ای دراین باره صادر می شود.
همچنین گفته می شود که هیات دولت در جلسه فردا(چهارشنبه) درباره انتصاب سیدکامل تقوی نژاد به ریاست سازمان مالیاتی تصمیم گیری می کند.
علی عسکری از ابتدای مهرماه 1388 تاکنون سکان هدایت سازمان امور مالیاتی را برعهده دارد.
ادامه دارد...

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
در لایحه بودجه 94 بر گسترش پایه های مالیاتی تاکید شد