علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



شکست تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل فرانسه


به گزارش خبرگزاری مهر، این نخستین دیدار تیم ملی والیبال با هدایت رسمی رائول لوزانو بود که جمعه شب و در حضور ۲۴۰۰ تماشاگر فرانسوی در شهر هارنس برگزار شد. ملی پوشان والیبال ایران که با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، امیر غفور، فرهاد قائمی و میلاد عبادی پور این بازی را آغاز کردند با نتیجه ۳بر یک متحمل شکست شدند. 

تیم ملی والیبال ایران پس از شکست ۲۵ بر ۱۹ در گیم نخست این دیدار، گیم دوم را با برتری ۲۷ بر ۲۵ خود تمام کرد تیم کشورمان اما در گیم های سوم و چهارم هم با نتایج ۳۳ بر ۳۱ و ۲۷ بر ۲۵ شکست خورد تا بازنده نهایی این بازی شود. 

تیم ملی والیبال ایران امشب دومین دیدار تدارکاتی برابر فرانسه قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۵ را برگزار خواهد کرد. این دیدار ساعت ۲۰:۳۰ بله وقت ایران برگزار خواهد شد. 


ویدیو مرتبط :
تحلیل سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از شکست مقابل ایران