بایرن مونیخ 4 - 2 یوونتوس / آلمان ها ماراتن 120 دقیقه ای را بردند(+عکس)


تیم های یوونتوس و بایرن در آلیانس مقابل هم قرار گرفتند که در پایان 120 دقیقه بایرن موفق شد با نتیجه 4-2 برنده شود و به مرحله بعد صعودکند. این نتیجه در حالی به دست آمد که یوونتوس در 20 دقیقه اول بازی 2-0 پیش افتاد و بایرن در دقیقه 90 موفق شد بازی را 2-2 کند. اما در وقت های اضافه آلمان ها با 2 گل دیگر صعود کردند.

عصرایران -تیم بایرن مونیخ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات و در دیدار برگشت تیم های یوونتوس و بایرن در آلیانس مقابل هم قرار گرفتند که در پایان 120 دقیقه بایرن موفق شد با نتیجه 4-2 برنده شود و به مرحله بعد صعودکند. این نتیجه در حالی به دست آمد که یوونتوس در 20 دقیقه اول بازی 2-0 پیش افتاد و بایرن در دقیقه 90 موفق شد بازی را 2-2 کند. اما در وقت های اضافه آلمان ها 2 گل دیگر زدند و صعود کردند. در 90 دقیقه همه چیز مانند دیدار رفت مسابقه انجام شد. همانقدر غیرقابل پیش بینی و همانقدر عجیب . در دیدار رفت که در ایتالیا برگزار می شد  ، بایرن طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی دو گل به یوونتوس زد. گل هایی که به نظر می رسید کار تیم ایتالیایی را به پایان برساند. بایرن مونیخ 2 - 2 یوونتوس / 90 دقیقه کپی برابر رفت(+عکس)بایرن مونیخ 2 - 2 یوونتوس / 90 دقیقه کپی برابر رفت(+عکس)

در دیدار برگشت هم همین اتفاق اتفاد و یوونتوس در زمین بایرن طوفان به پا کرد. شاگردان الگری تا قبل از دقیقه 29 دو گل به بایرن زدند و خودشان را در مرحله بعد دیدند. نمایش یوونتوس در این نیمه اینقدر خوب بود که آن ها می توانستند سومین گل را هم در پایان نیمه اول بزنند و بازی را به پایان برسانند اما این نویر بود که تیمش را نجات داد. 

بایرن مونیخ 2 - 2 یوونتوس / 90 دقیقه کپی برابر رفت(+عکس)بایرن مونیخ 2 - 2 یوونتوس / 90 دقیقه کپی برابر رفت(+عکس)

در نیمه دوم همه چیز مانند بازی رفت تغییر کرد. در این نیمه تیم میزبان ، بایرن تلاش زیادی برای بازگشت به بازی را آغاز کرد و با فشارهای مداوم یوونتوس را به یک سوم دفاعی خودش عقب راند. فشارهای یکجانبه بایرن و دفاع مطلق یوونتوس گل اول را در دقیقه 73 برای بایرن در پی داشت. شاگردان گواردیولا اما 20 دقیقه بعدی را برای یوونتوس جهنم کردند و در نهایت موفق شدند در دقیقه آخر بازی را به تساوی بکشانند. 

بایرن مونیخ 2 - 2 یوونتوس / 90 دقیقه کپی برابر رفت(+عکس)بایرن مونیخ 2 - 2 یوونتوس / 90 دقیقه کپی برابر رفت(+عکس)

2-2 نتیجه ای بود که در پایان 90 دقیقه به دست آمد و کار به وقت های اضافه کشید. 

در وقت های اضافه بایرن یک پارچه حمله شد و یوونتوس به نظر می رسید که انگیزه ای برای بازی زیبا ندارد. بازیکنان تیم ایتالیایی شاید ترجیح می دادند بازی را به ضربات پنالتی برسانند. نیمه اول وقت های اضافه به همین ترتیب به پایان رسید. اما در نیمه دوم وقت های اضافه بایرن به گل سوم رسید. 

زدن گل سوم بایرن یوونتوس را به حمله واداشت و در ضدحمله گل دوم را دریافت کردند. دقیقه 110 بازی یوونتوس 4-2 عقب افتاد. ایتالیایی ها اما یکپارچه حمله شدند و در مقابل تیمی که به این راحتی ها گل نمی خورد موقعیت های خوبی هم بوجودآوردند. با این همه توانایی ویژه نویر درون دروازه اجازه نداد که یوونتوس به بازی برگردد و بازی با همان نتیجه 4-2 به پایان رسید. 


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه عکس گرفتن رسمی تیم بایرن مونیخ آلمان