ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کشتی جایزه بزرگ باکو/ بویری نقره‌ای شد، طاهری به برنز رسید


تسنیم/ فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان کشورمان به مدال نقره مسابقات جایزه بزرگ باکو دست یافت.
در فینال وزن 75 کیلوگرم مسابقات جایزه بزرگ باکو فرنگی‌کار خوزستانی تیم ایران با شکست مقابل حریف کره‌ای و دارنده مدال طلای المپیک صاحب گردن آویز نقره شد. دیگر فرنگی‌کار ایرانی وزن 75 کیلو نیز صاحب مدال برنز شد. در وزن 71 کیلوگرم نیز فرنگی‌کار کشورمان نتوانست مدال برنز را از آن خود کند و پنجم شد.
در 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور اول 5 بر یک اسمیت از آمریکا را برد. وی در دور دوم با استابلر دارنده مدال طلای جهان در سال 2015 در وزن 66 کیلوگرم مصاف داد و با حساب 7 بر یک شکست خورد. فرشاد بلفکه نیز 6 بر 4 در دور نخست ساریف از قرقیزستان را شکست داد تا راهی دور دوم شود. وی در دور دوم مقابل بلانت کورباسی مجارستانی 5 بر صفر شکست خورد. استابلر و کورباسی در نیمه نهایی با هم مصاف دادند و این استابلر آلمانی بود که کورباسی را برد تا بیابانگرد به گروه شانس مجدد بازگردد. وی در گروه شانس مجدد به مصاف اتلینگر از کرواسی رفت و با نتیجه 2 بر 2 پیروز شد تا به رده‌بندی برسد. وی در رده‌بندی با کورپاسی از مجارستان مصاف داد و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 برابر این کشتی‌گیر در ثانیه‌های آخر شکست خورد تا عنوان پنجمی را از آن خود کند.
فینال این وزن بین استابلر آلمانی و رستم علی‌یف آذربایجانی برگزار شد و استابلر آلمانی در یک وزن بالاتر موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پیروز شود و مدال طلا را بدست آورد.
در 75 کیلوگرم پیام بویری مقابل موتر از ونزوئلا با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف عزیزبیکف از قرقیزستان رفت و موفق شد با نتیجه 8 بر صفر به برتری برسد. در همین وزن رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با توردیف از ازبکستان سرشاخ شد و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر پیروز شود. بویری و طاهری در نیمه نهایی با هم سرشاخ شدند و در این پیام بویری بود که با نتیجه 4 بر 3 موفق به شکست طاهری شد تا راهی فینال مسابقات شود. وی در فینال با کیم هیوونگ وو قهرمان المپیک و جهان و بازی‌های آسیایی مصاف داد و 3 بر صفر شکست خورد.
رامین طاهری در این وزن برای کسب مدال برنز به مصاف عزیزبیکف از قرقیزستان رفت و با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید تا به مدال برنز دست یابد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کشتی: کسب مدال برنز توسط پیام بویری