فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ارشاد: ارائه امتیازهای شهرداری برای نمایشگاه کتاب در سال‌های آینده بعید به نظر می‌رسد+متن نامه


به گزاش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران تا روز چهارشنبه در شهرآفتاب مستقر می‌شود.

بر اساس این گزارش، بزودی و پس از استقرار کمیته اجرایی در این محل، کارگروه سه نفره ارشاد و شهرداری که قرار بود چک لیست ارشاد را برای برگزاری نمایشگاه کتاب رصد کنند معرفی می شوند.

این تیم کنترل‌کننده قرار است روند پیشرفت کار را کنترل کند ضمن اینکه مسئولان پروژه ابتدای فروردین و یا دهه اول فروردین سال 95 را زمان واگذاری شهر آفتاب به مسئولان ارشاد معین کرده اند.

حسین صفری که مسئول دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و از دوره 19 تا دوره 26 به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می‌کرده در دوره اخیر و پس از چند سال حضور مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه است که بزودی به همراه تیمش در شهرآفتاب مستقر می شود.

با تمام این احوال و اجرائیات؛ برخی ناشران همچنان به انتقال نمایشگاه به شهرآفتاب اعتراض دارند و ابراز ناراحتی می‌کنند اما وزارت ارشاد بررسی ها و دغدغه‌های تشکل‌های نشر را وارد دانسته و طی نامه‌ای عنوان کرد که طی نامه ای 90 بند از مشکلات تحویل شهرداری شده است.

متن پاسخ معاونت فرهنگی به نامه تشکل‌ها در ذیل می آید: متن کامل نامه را اینجا بخوانید

 

بر طبق این نامه که یک روز قبل از اعلام قطعی محل نمایشگاه کتاب ارسال شده مطرح شده که در آینده ای نزدیک با آماده سازی شهرآفتاب برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ در محدوده شهر تهران ممنوع خواهد شد؛ اما شهرداری تهران امسال به دلایلی از جمله اهمیت و نقش مهم نمایشگاه در رونق دادن به مجموعه شهر افتاب حاضر به ارائه امتیازهایی است که در سال‌های آینده بعید به نظر می‌رسد.

متن نامه تشکل‌ها به معاونت فرهنگی و عنوان دغدغه‌هایشان را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/7QI2EL


ویدیو مرتبط :
سخنرانی وزیر ارشاد در افتتاحیه نمایشگاه کتاب 28