سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کادوی عروسی دزدان به یک تازه داماد


کادوی عروسی دزدان به یک تازه دامادتسنیم/ سه سارق در اقدامی عجیب قصد داشتند تا ۶۰ گوسفند دزدی را به عنوان کادو به فامیل تازه‌دامادشان پیشکش کنند.

سرهنگ سلمان آدینه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستگیری 4 سارق گوسفندی که قرار بود پس از سرقت 60 رأس گوسفند و فروش آن‌ها، درآمد به دست آمده را برای صرف مخارج عروسی یکی از همدستان خود هزینه کنند، در تشریح جزئیات این ماجرا، اظهار کرد: به دنبال گزارش یکی از اهالی منطقه مبنی بر ضرب و شتم نگهبان و سرقت 60 رأس گوسفند از یکی از دامداری‌های منطقه، پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در بررسی‌های انجام شده، ماموران پلیس موفق شدند رد دو نیسانی که این 4 سارق با استفاده از آن، اقدام به سرقت احشام کرده بودند را کشف کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس به دنبال کشف سرنخ‌های به دست آمده و اظهارات نگهبان احشام، توانستند از محل اختفای سارقان و محل نگهداری 60 رأس گوسفند در منطقه‌ای در استان سمنان، اطلاع حاصل کرده و هر 4 سارق را دستگیر کنند.

آدینه وند با اشاره به اینکه تمامی 60 رأس گوسفند به سرقت رفته، صحیح و سالم به دامدار مالباخته برگردانده شد، در توضیح انگیزه سارقان گفت: در بازجویی از این سارقان، مشخص شد که هر 4 متهم دستگیر شده دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند و قرار بود تا درآمد حاصل از این سرقت را خرج هزینه ازدواج یکی از همدستان خود کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کادوی عروسی سوسانو!(خیلی بامزه ست!)