شهادت هفتمین مدافع حرم استان همدان


پاسدار "حیدر ابراهیم‌خانی" از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، پاسدار حیدر ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر صبح روز شنبه 14 فروردین در عملیات مستشاری در سوریه در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی، به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به فیض شهادت نائل آمد.

همزمان با آغازین روزهای سال 95، سالی که آغاز و پایان آن با نام دردانه حضرت رسول(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) متبرک شده خبر شهادت یکی دیگر از مدافعان حرم آل الله فضای شهرستان ملایر را عطرآگین کرد.

شهید ابراهیم‌خانی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر و هفتمین شهید مدافع حرم استان همدان است که در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به‌دست تروریست‌های تکفیری داعشی به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید بزرگوار روز سه‌ شنبه 17 فروردین ماه در مراسمی باشکوه در پادگان گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر در محل خدمت وی تشییع می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید ابراهیم‌خانی سه ‌شنبه شب در مسجد جامع ملایر با حضور مسئولان و مردم شهید پرور ملایر برگزار و پیکر مطهر شهید مدافع حرم، روز چهارشنبه 18 فروردین‌ماه بر دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ملایر تشییع و تدفین خواهد شد.

پاسدار شهید حیدر ابراهیم‌خانی از گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر اولین شهید مدافع حرم از شهرستان و هفتمین شهید مدافع حرم استان همدان بعد از سردار شهید حاج‌حسین همدانی، شهید مجتبی کرمی، شهید مجید صانعی، شهید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی و شهید مرتضی است که در دفاع از اسلام و حرم آل‌الله به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
پدرشهید مدافع حرم استان فارسی،محمدصاحبکرم(شهدای فارس12)