سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نبود کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس درون شهری در باجه های بلیط فروشی زنجان


به گزارش ایرنا، به رغم نارسایی هایی در ارائه خدمات به شهروندان در این بخش، معاون امور حمل و نقل شهرداری زنجان علاوه بر اظهار بی اطلاعی در این خصوص بر نبود چنین مشکلی تاکید کرد.
سمانه شاددل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اظهار بی اطلاعی از ارائه نشدن کارت بلیت الکترونیکی به شهروندان افزود: کمبودی در خصوص ارائه بلیت های الکترونیکی در باجه های فروش وجود ندارد.
این در حالی است که با مشاهده های میدانی و مراجعه به باجه های فروش بلیت در شهر زنجان، این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.
متصدیان فروش کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس در باجه های پایایه هفت تیر،سعدی جنوبی و میدان آزادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اظهار نظرهای مشابهی نبود کارت های بلیت الکترونیکی در باجه ها را تایید کردند.
آنان مدت زمان بروز این کمبود را از دو هفته تا بیش از یک ماه ذکر کردند و افزودند: در این مدت کارت های بلیت الکترونیکی برای فروش در اختیار آن ها گذاشته نشده است.
یکی از متصدیان فروش بلیت اظهار کرد: شمار قابل توجهی از شهروندان برای خرید کارت های بلیت الکترونیکی به باجه مراجعه می کنند ولی ما این کارت را برای ارائه به آنان نداریم.
یکی از بازرسان شهرداری زنجان در اتوبوس رانی نیز که تمایلی به فاش شدن نامش نداشت، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وجود نارسایی در ارائه کارت های بلیت الکترونیک به شهروندان در طول یک ماه گذشته را تایید کرد.
بلیت الکترونیکی یکی ازمهمترین و کارآمدترین و متداول ترین ابزارهای لازم برای تحقق شهر الکترونیکی است و مزایایی از جمله صرفه جویی در زمان و هزینه مسافران، حذف هزینه چاپ بلیت و صرفه جویی درمصرف کاغذ را در پی دارد.
7312/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه آزادی