سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صدور کارت کار یک ساله برای اتباع خارجی


صدور کارت کار یک ساله برای اتباع خارجیایرنا/ مدیرکل اشتغال اتباع خارجی گفت: اتباع افغانستان می توانند ازروز شنبه 25اردیبهشت ماه جاری پس از مراجعه و ارائه مدارک لازم به دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال 14 استان مشمول، از کارت کار بهره مند شوند.

به گزارش روز چهارشنبه از روابط عمومی اداره کل اشتغال اتباع خارجی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، علی اقبالی افزود: اتباع پس از مراجعه به 165دفترکفالت درکشور در مرحله اول تشکیل پرونده می‌دهندو طبق زمان‌بندی دفاتر اقدام به تحویل کارت کار، می‌کنند.
وی درباره هزینه صدور کارت اظهار داشت: هزینه صدور کارت نظیر سال گذشته است. تمام دفاتر کفالت در سال 1394 یرای تمدید کارت کار به مدت یک سال شمسی مبلغ 2میلیون و 70هزار ریال و برای صدور کارت کار مبلغ 2میلیون و 875 هزار ریال دریافت می‌کردند و دفاتر، حق دریافت هیچ گونه مبالغ نقدی دیگر را به غیر از موارد مصوب نداشته و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌ شد.
وی در پایان گفت: صدور کارت کار یک ساله است و ارقام برای سال 1395 براساس سال 1394 محاسبه می شود و در تصمیم های آتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبلغ جدید صدور و تمدید کارت کار اتباع خارجی اعلام و به استان ها ابلاغ خواهد شد.



منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
شرایط اشتغال به کار اتباع بیگانه