جورج میلر: علاقه‌ای به ساخت قسمت پنجم «مکس دیوانه» ندارم


جورج میلر: علاقه‌ای به ساخت قسمت پنجم «مکس دیوانه» ندارمفارس/ «جورج میلر»، کارگردان هالیوودی که بیش از همه برای ساخت سری‌ فیلم‌های «مکس دیوانه» شهرت دارد، تأکید کرد که علاقه‌ای به ساخت قسمت پنجم این فیلم ندارد.
«جورج میلر»، کارگردان استرالیایی الاصل هالیوود که از سال 1979 تاکنون با ساخت سری فیلم‌های «مکس دیوانه» شهرت یافته است، در آخرین مصاحبه خود عنوان کرده است که پس از قریب به 4 دهه، دیگر تمایلی به ساخت قسمت پنجم این فیلم ندارد.
امسال چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «مکس دیوانه» تحت عنوان «جاده خشم» ساخته شد که اکنون یکی از شانس‌های برتر جوایز اسکار در بخش‌های مختلف سینمایی محسوب می‌شود. این فیلم هم در گیشه و هم در میان منتقدان با استقبال خوبی روبرو شده است. «جورج میلر» امسال برای اولین بار برای این فیلم نامزد جایزه اتحادیه کارگردانان آمریکایی شده است.
«میلر» درباره احتمال ساخت قسمت جدید فیلم «مکس دیوانه» گفت: قسمت پنجم این فیلم را نخواهم ساخت. من این فیلم‌ها را در استرالیا در صحرایی از گل‌های وحشی و دشتی با خاک قرمز در زمانی‌که باران به طور همیشگی و به شدت می‌بارد، ساخته‌ام، ما باید برای رسیدن به چنین چیزی 18 ماه انتظار می‌کشیدیم و هر بار بازگشت ما به آمریکا 27 ساعت طول می‌کشید. دیگر نمی‌خواهم قسمت‌های بیشتری بسازم.
بنا براین گزارش، «جورج میلر» 71 ساله در جوانی پزشک عمومی بوده است.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
جاده خشم،تریلر قسمت جدید فیلم مکس دیوانه