سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشکلات تامین آب شهرک ها و نواحی صنعتی استان ایلام بررسی شد


به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام، مرتضی دارایی اظهار کرد: بدنبال جلسه معاون آب و آبفای وزارت نیرو و معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در خصوص بررسی مشکلات تامین شهرک ها و نواحی صنعتی کشور و در راستای اجرای وظایف، سیاست ها و استراتژی های شرکت و با عنایت به نقش شهرک ها و نواحی صنعتی به عنوان کانون های تولید، در ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام برای بررسی وضعیت زیرساخت های آب شهرک ها و نواحی صنعتی این استان برگزار شد.
وی ادامه داد: بررسی میزان آبدهی موجود و تخصیص آبی چاه های حفاری شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، بررسی حجم آب مصرفی، تعیین حق نظاره چاه های شهرک ها و نواحی صنعتی، تامین 10 لیتر آب مصرفی خام برای شهرک صنعتی ایلام 2، تامین آب دراز مدت شهرک صنعتی ایوان، تامین آب بلند مدت شهرک صنعتی مهران و ناحیه صنعتی صالح آباد از طریق سامانه گرمسیری از عمده ترین موضوعات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دارایی اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی مسئولان استان ایلام بتوان در راستای رسالت خود مبنی بر پیگیری و رفع مشکلات واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گام های موثر برداریم.
9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور یک دهه خشکسالی در استان یزد و بروز مشکلات در تامین آب آشامیدنی مردم