سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داستان ARK: Survival Evolved از طریق یادداشت هایی بازگو خواهد شد


داستان ARK: Survival Evolved از طریق یادداشت هایی بازگو خواهد شدگیم فا/ اگر تمایل دارید تا با داستان بازی محبوب ARK: Survival Evolved بیشتر آشنا شوید خبرهای خوبی برای شما داریم. طبق اعلامیه جدیدی که منتشر شده است، جزئیات داستان بازی نامبرده به شکل دقیق تری در قالب یک سیستم تازه ارائه خواهد شد.

استودیو وایلدکارد که به عنوان سازنده بازی ARK: Survival Evolved شناخته می شود، سیستم جدیدی را تحت عنوان Explorer Note System معرفی کرده که به بازیکنان اجازه می دهد با جمع آوری یادداشت های پخش شده در محیط بازی، بیشتر با داستان عنوان نامبرده و بازماندگان قدیمی تر آشنا شوند. برخی از این یادداشت ها می توانند برای بازیکن حتی خیلی کاربردی باشند زیرا توضیحات مفیدی را در رابطه با موارد مختلف ارائه می کنند.

توضیحات وایلدکارد بدین شرح است:

با این کار ما کمی در بین عرضه Dino Dossiers ها در هفته های آینده وقفه و استراحت خواهیم داشت و می توانیم اطلاعات پیش زمینه Dossier را که برای خودمان تهیه کرده بودیم درون بازی قرار دهیم. ما همچنین می خواهیم ببینیم که اضافات بیشتر در بازی ما چگونه تحول ایجاد می کنند تا اینکه محتویات مد نظرمان پیرامون موجوداتی که به ARK خواهیم آورد را نهایی سازی کنیم. با این حال نگران نباشید ما هر هفته دوشنبه ها محتویات جدیدی برای معرفی داریم! هر سری چیزی جدید و مرموز معرفی خواهد شد.

بازی ARK: Survival Evolved فعلا به صورت دسترسی زودهنگام (early access) برای کنسول اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شده است. نسخه کامل این بازی در ماه ژوئن خواهد آمد.


منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
Ark: Survival Evolved