معرفی لازارت ئی-وازوما


لازارت در یکی از جدیدترین پروژه های خود چهار چرخه الکتریکی ئی-وازوما (E-Wazuma) را معرفی کرده که نقطه عطف دیگری برای این برند محسوب می شود.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - شرکت فرانسوی لازارت در زمینه معرفی موتورسیکلت های سفارشی تخصص ویژه ای دارد و بر همین اساس از نام های شناخته در جهان است. هر یک از پروژه های این شرکت به معرفی محصولی ویژه منجر می شود و به نظر می رسد هر بار با محصولی نوآورانه‌تر و جسورانه‌تر نسبت به گذشته مواجه هستیم. در واقع، هر یک از محصولات لازارت بیننده را به هیجان می آورد.

معرفی لازارت ئی-وازوما کواد

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، لازارت در یکی از جدیدترین پروژه های خود چهار چرخه الکتریکی ئی-وازوما (E-Wazuma) را معرفی کرده که نقطه عطف دیگری برای این برند محسوب می شود. اگرچه ممکن است ئی-وازوما از مشخصات فنی خیره کننده مانند مازراتی وازوما محصول چشمگیر دیگر لازارت برخوردار نباشد اما همچنان می تواند لبخند رضایت را روی لبان شما بنشاند.

معرفی لازارت ئی-وازوما کواد

سامانه نیروی محرکه ئی-وازوما در قسمت عقب قرار گرفته و دو موتور 30 کیلوواتی را شامل می شود که دو چرخ عقب را به حرکت در می آورند. همان گونه که انتظار می رود، سامانه نیروی محرکه این چهار چرخه تقریبا بدون لگ یا تاخیر است و از این رو به خوبی قدرت و گشتاور را هنگام سواری با این چهار چرخه نیرومند احساس می کنید. موتورهای الکتریکی ئی-وازوما 361 پوندفوت گشتاور تولید می کنند.

معرفی لازارت ئی-وازوما کواد

اگرچه ئی-وازوما همچنان یک مدل اولیه محسوب می شود اما لودویک لازارت، مالک شرکت لازارت، اعلام کرده است که این وسیله نقلیه به راحتی می تواند وارد خط تولید شده و دوستداران آن از سواری در جاده ها لذت ببرند. اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی این محصول منتشر نشده است.

معرفی لازارت ئی-وازوما کواد

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.


ویدیو مرتبط :
معرفی ئی زبان و بیان اهمیت آموزش از راه دور