سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مبلغ واگذاری‌ها در بودجه در حقیقت اقساط واگذاری‌های سال قبل است


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه 22 فروردین در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 95 به افزایش 50 درصدی مالیات ارزش افزوده نسبت به سال گذشته در این لایحه اضافه کرد و گفت: هر چند یکی از راه‌های برون رفت از وابستگی به درآمدهای نفتی، افزایش درآمدهای مالیاتی است اما در کشور عدم شفافیت درآمدی و مالیاتی داریم.

وی بودجه سال 95 را انبساطی خواند و تصریح کرد: متوسط فروش نفت در بودجه 30 دلار در نظر گرفته شده است و اکنون 3 میلیون بشکه بیش از ظرفیت اوپک نفت فروخته می‌شود.

لاهوتی از عدم کاهش وابستگی به نفت در بودجه سال 95 به عنوان یکی از نقایص آن نام برد و با اشاره به اینکه بخشی از این بودجه نظارت قوه مقننه را نیز مخدوش کرده است، گفت: در سال‌های اخیر شوک‌های متعددی اعم از شوک نفتی و تحریم‌های اقتصادی به کشور وارد شده است.

وی به پیش‌بینی کاهش نرخ رشد کشور در سال جاری به رغم رشد 3 درصدی در سال 94 اشاره کرد و اظهار داشت: آثار خصوصی‌سازی دولت باید در واگذاری‌ها مشهود باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده مبلغی که دولت برای واگذاری‌ها در نظر گرفته است اقساط واگذاری‌های سال قبل است و انتظار این بود که دولت در بودجه سال 95 خصوصی‌سازی را پررنگ‌تر کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بی خاصیت ترین فیلمنامه ی سال ، واگذاری سرخابی ها