سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پلمپ یک کارخانه آهک پزی آلوده کننده هوا در شهرستان پاکدشت


به گزارش عصریکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، عزیز عبدل زاده افزود: در گشت و پایش زیست محیطی محیط بانان از مناطق اطراف این شهرستان این کارخانه آهک پزی که موجب آلودگی شدید هوا شده بودشناسایی و از فعالیت آن جلوگیری شد.
وی گفت: بر اساس این مشاهدات و با توجه به صدور اخطاریه زیست محیطی که از قبل به این واحد صنعتی ارائه شده بود ماموران اجرایی این اداره به منظور جلوگیری از فعالیت بخش های آلاینده این کارخانه نسبت به پلمب تاسیسات آن اقدام کردند.
عبدل زاده با بیان اینکه پایش صنایع فعال در شهرستان به صورت مستمر انجام می شود تصریح کرد: در صورت برخورد با صنایع آلاینده علاوه بر جلوگیری از فعالیت این قبیل واحدها، در صورت استمرار آلودگی اسامی آنان در فهرست صنایع آلاینده درج می شود.
تهرام/1699/1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
موقعیت مکانی کارخانه آسفالت آلوده کننده کومله