اولین ازبکستانی تاریخ باشگاه پرسپولیس را بیشتر بشناسیم


الکساندر لوبانف دروازه بان ازبکستانی،  امروز به تهران آمد تا مذاکرات نهایی خود را برای پیوستن به تیم پرسپولیس انجام دهد.

 لوبانف 30 ساله است و در تیم پاختاکور ازبکستان بازی می کند. وی فوتبال خود را در سال 2005 و در باشگاه‌های ازبکستان آغاز کرد و تاکنون فقط در لیگهای ازبکستان و قزاقستان بازی کرده است. وی از سال 2012 به عضویت تیم پاختاکور ازبکستان در آمده است و دروازه بان اول این تیم محسوب می شود. لوبانف از سال 2015 به عضویت تیم ملی ازبکستان در آمده است و خیلی زود توانست، دروازه بان اصلی تیم ملی ازبکستان شود، او در آخرین بازی تیم ملی ازبکستان برابر یمن که سه بر یک پیروز شدند هم، دروازه بان اول گرگهای سفید بود. این دروازه بان 190 سانتی متری اکنون در ایران است و مسئولان پرسپولیس به توافق اولیه رسیده است البته قرارداد با او منوط به این است که پرسپولیسی‌ها با بیرانوند قرارداد امضا نکنند، در ساعات گذشته خبر از توافق مدیران نفت و پرسپولیس بر سر انتقال بیرانوند شنیده شده است و اگر قرار باشد، بیرانوند، پرسپولیسی شود بعید است که مدیران پرسپولیس،دروازه بان اول تیم ملی ازبکستان را برای اینکه ذخیره او شود را جذب کنند.

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
زیباترین و سرنوشت سازترین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس-کلیپ زیبای مردان سرخ-پرسپولیس قهرمان میشه-لحظه تاریخی قهرمانی پرسپولی