سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمادگی فرودگاه ساری برای برقراری پرواز فوق العاده در اربعین حسینی


موسی مشاء زمینی پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اکنون هر هفته سه پرواز از فرودگاه ساری به مقصد عراق انجام می شود که یکی از آنها بتازگی راه افتاده است .
وی گفت : فرودگاه ساری هم اکنون هر هفته روزهای شنبه و پنجشنبه دارای پرواز به نجف اشرف است و یک پرواز هم روزهای یکشنبه در مسیر ساری - بغداد راه اندازی شده است .
او افزود : دو پرواز مسیر ساری - نجف با هواپیماهای ایران ایر انجام می شود و پرواز مسیر ساری - بغداد و برعکس هم بر عهده شرکت عراقی ' فلایت بغداد ' است .
مشاء زمینی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و افزایش مراجعه زائران به ترمینال خارجی فرودگاه ساری ، از ارائه خدمات ویژه به زائران عتبات عالیات در این مدت خبر داد.
وی گفت : فرودگاه های مازندران به دنبال افزایش تعداد پروازهای خارجی است و تاکنون با چند شرکت هواپیمایی نیز برای این منظور صحبت شده و توافق های اولیه نیز صورت گرفته است .
مدیرکل فرودگاههای مازندران در عین حال برقراری پروازهای خارجی و افزایش پروازهای کنونی خارجی از فرودگاه ساری را به وجود تقاضا و مسافر به اندازه ظرفیت شرکت های هواپیمایی موکول کرد .
طبق گزارش وزارت راه و شهرسازی ، در 6 ماهه نخست امسال 145 هزار و 124 مسافر با یکهزار و 532 سورتی پرواز از طریق فرودگاه دشت ناز ساری جا به جا شدند .
بر اساس این گزارش ، آمار دفعات نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه دشت ناز ساری در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد و آمار اعزام و پذیرش مسافر هم 30 درصد کاهش داشت .
6982/1654

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رائفی پور-چقدر آمادگی سایبری دارید؟ هنر برقراری ارتباط