کوچ برنامه‌های قدیمی شبکه پنج به کانال اچ‌دی


با افتتاح رسمی شبکه اچ‌دی تهران، پخش برنامه‌هایی همچون «تهرانگرد‌»، «اینجا تهران‌»، «در شهر»، «در استان» و همچنین فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای ایرانی و خارجی از امروز - سه‌شنبه - در این شبکه آغاز می‌شود.

احسان کاوه - مدیر شبکه تهران - در پاسخ به پرسش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا درباره اینکه آیا برنامه‌هایی که در شبکه تهران قدیم (شبکه پنج) پخش می‌شد‌، به شبکه تهران انتقال می‌یابد؟ توضیح داد: همه‌ی برنامه‌ها منتقل نمی‌شوند، اما برنامه‌هایی همچون «در شهر‌» و به مرور زمان برنامه‌های دیگر، به این شبکه انتقال می‌یابند.

وی در پاسخ به اینکه شبکه تهران در حال حاضر چه برنامه‌هایی را برای پخش تدارک دیده است؟ گفت: برنامه‌هایی همچون «تهرانگرد»، و «اینجا تهران» که بِرند شهری و استانی دارند را در حال حاضر جایگزین کردیم. همچنین قرار است برنامه «در شهر»، به علاوه سریال‌ها و مستندهای ایرانی و خارجی را نیز پخش کنیم.

کاوه در ادامه با اشاره به راه‌اندازی شبکه تهران که در مدت زمان دو ماهه صورت گرفته است، یادآور شد: هنوز در ابتدای راهیم، به مرور زمان قرار است برنامه‌های دیگری را به کنداکتور شبکه اضافه کنیم و طراحی کنداکتوری تقریبا 18 ساعته هدف اصلی‌مان است.

مدیر شبکه تهران در پایان درباره اینکه این شبکه از چه ساعتی قابل دریافت است،‌ گفت: در حال حاضر این شبکه از ساعت 10 صبح تا 24 برنامه دارد و به مرور این ساعت افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، شبکه استانی تهران همزمان با آیین افتتاح رسمی این شبکه، اولین ویژه‌برنامه خود را با پوشش زنده این مراسم به روی آنتن برد.

مراسم افتتاح رسمی شبکه تهران

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گل اول تراکتورسازی مقابل الجزیره - تصویر از شبکه الکاس اچ دی - صدا از شبکه سوم سیما