مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



داعش یک سوری را دوبار اعدام کرد!


به گزارش «شیعه نیوز»، هواداران داعش در حال مشاهدۀ اجرای اعدامهواداران داعش در حال مشاهدۀ اجرای اعدام گروه تروریستی داعش، یک شهروند سوری را که با دست و پای بسته از بالای ساختمانی بلند در حلب به پایین پرتاب شده بود، بعد از سقوط بر روی زمین نیز سنگسار کرد!

پایگاه های وابسته به این گروه تروریستی ضمن انتشار تصاویر این اعدام در اینترنت، مدعی شدند که جرم این فرد «ارتکاب عمل قوم لوط» بوده است.

هر چند گروه تروریستی "داعش" پیش از این نیز بارها تصاویری از اعدام افرادی منتشر کرده بود که با ادعای "همجنس گرایی" آنان را از بالای ساختمان های بلند به پایین پرتاب کرده است، اما این نخستین بار است که این گروه فردی را پس از سقوط بر روی زمین، سنگسار می کند.

گروه تروریستی داعش این اعدامها را در مناطق تحت کنترل خود برای ارعاب شهروندان و جلوگیری از هرگونه قیام و اعتراض مردم انجام می دهد.


ویدیو مرتبط :
اعدام زن سوری توسط داعش