انتقاد باشگاه استقلال از داوری محسن قهرمانی


باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به داوری دیدار این تیم با تراکتورسازی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت باشگاه استقلال، باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای نسبت به داوری دیدار این تیم و تراکتورسازی واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده:

شب گذشته در برنامه 90 نشان داده شد که که در بازی استقلال و تراکتورسازی، آبی‌های پایتخت بازهم در داوری متضرر شدند و حق‌شان تضییع‌ شد. این درحالی است که در ماه‌های گذشته هجمه سنگینی درباره داوری روی استقلال بود.

اشتباهات رخ داده در بازی استقلال و تراکتورسازی به شکلی بود که در نتیجه بازی اثرگذار بود و درحالی‌که همه مدعیان قهرمانی در هفته جاری پیروز شده بودند، استقلال نتوانست به هدفش یعنی پیروزی برسد.

باشگاه استقلال همواره معتقد بوده که اشتباهات داوری جزئی از خطاهای فوتبال بوده و قائل به حفظ احترام کلیه داوران بوده است هرچند که نقدهایی هم به نحوه خداحافظی محسن قهرمانی از داوری دارد. این سوال وجود دارد که در کجای دنیا در کوران مسابقات لیگ و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ یک داور تصمیم به خداحافظی از داوری می‌گیرد؟ اینکه یک داور تصمیم به خداحافظی داشته باشد، به خودی خود فضای کارش را به سمتی می‌برد که اصطلاحا به آن مدیریت بازی می‌گویند و نتیجه این اتفاق هم این می‌شود که پنالتی استقلال دیده نمی‌شود و چند کارت زرد هم به بازیکنان تراکتورسازی داده نمی‌شود.

با همه این‌ها باشگاه استقلال بازهم به حفظ حرمت داوران تاکید دارد و البته نقدهای این باشگاه به برخی اتفاقات داوری همچنان به قوت خود باقی است.

همچنین باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای جداگانه، لیست خرید منتسب به این باشگاه را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده: پیرو گمانه‌زنی های برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در مورد لیست خرید استقلال در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر اعلام می‌شود که این موضوع از سوی باشگاه استقلال تکذیب می‌شود. لازم به ذکر است که هنوز لیستی از جانب پرویز مظلومی به باشگاه استقلال جهت بازیکنان مد نظر برای جذب تحویل داده نشده است و به این ترتیب باشگاه استقلال از کلیه رسانه‌ها تقاضا دارد تا با دقت بیشتری در ارسال اخبار اقدام نمایند و از گمانه‌زنی خودداری کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
با محسن قهرمانی از غش علی دایی تا بازگشت به داوری