ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازگشت خسرو حیدری به ترکیب استقلال


بازگشت خسرو حیدری به ترکیب استقلالورزش 3/ هافبک سرشناس و ملی پوش استقلال بعد از ماه ها سرانجام در بازی فردا به ترکیب این تیم باز می گردد.
خسرو حیدری که هفته هاست به دلیل مصدومیت و همچنین عدم آمادگی بدنی در ترکیب استقلال به میدان نمی رفت فردا در جدال حساس برابر استقلال خوزستان در اهواز به ترکیب صدرنشین لیگ باز می گردد تا با حضورش امیدواری طرفداران به کسب امتیاز از فینال لیگ را بیشتر کند.
خسرو به عنوان یکی از مهره های تاثیرگذار استقلال در زمستان با بدشانسی های زیادی روبرو شد و نتوانست در چند بازی حساس تیم به میدان برود اما حالا با رسیدن به بهبودی کامل و همچنین آمادگی بدنی مد نظر کادر فنی دوباره در لیست 18 نفره استقلال قرار دارد تا فردا در جنگ تیم های اول و دوم جدول یکی از 11 مرد ثابت پرویز مظلومی در اهواز قلمداد شود.
مسلما با بازگشت خسرو به ترکیب استقلال نمایش این تیم در مستطیل سبز با تغییراتی روبرو خواهد شد چون حیدری از جمله بازیکنانی است که در فاز تهاجمی تیمش تاثیر فراوانی می گذارد و بیشتر توپ ها برای بازیسازی به او ختم خواهد شد.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
گل خسرو حیدری و پیروزی استقلال در بازی رفت با بوریرام