ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جباری:تا پیشکسوتان مریض می‌شوند از آنها تجلیل می‌کنند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی جباری پس از عیادت از منصور پورحیدری در بیمارستان ایران مهر به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم دعاهای مردم باعث شده که شرایط آقای پورحیدری بهتر شود و ما از این بابت خیلی خوشحال هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که کمیته پیشکسوتان چه برنامه‌ای برای پورحیدری دارد، گفت: به همسر او هم گفته‌ام من حاضرم هر کاری برای پورحیدری انجام بدهم و حتی پادویی او را بکنم چون سالها با او هم اتاق بودم و ان‌شاءالله عمری باقی باشد که در خدمت خانواده و خود او باشم.

جباری تأکید کرد: هر وقت پیشکسوتان مریض می‌شوند به یاد آنها می‌افتند و بلافاصله از آنها تجلیل می‌شود که فکر نمی‌کنم این کار درست باشد هر چند مطمئن هستم این رویه باز هم ادامه دارد.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی روز سه‌شنبه استقلال و تراکتورسازی، گفت: استقلال تیم خوبی است و خوب کار می‌کند امیدوارم تیم برنده شود تا روحیه پورحیدری نیز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/KWZIQI


ویدیو مرتبط :
تجلیل از پیشکسوتان ورزش ایران