اتهام بزرگ «جنسی» زندگی حرفه ای رونالدو را به خطر انداخته؟(+عکس)


سال گذشته نمایش ضعیف رونالدو به خاطر زندگی شخصی اش به خبر اول رسانه ها تبدیل شد. ستاره پرتغالی از نامزد روس اش جدا شده بود و همین مساله تاثیربسیار زیادی بر روی بازی های رونالدو گذاشته بود. حالادوباره او آماده نیست وبرخی رسانه های اسپانیایی و انگلیسی اتهام بزرگ«جنسی» را در مورد او مطرح کرده اند.آنها از احتمال رابطه منحرفانه جنسی خبرداده اند.

عصرایران - سال گذشته نمایش ضعیف رونالدو به خاطر زندگی شخصی اش به خبر اول رسانه ها تبدیل شد. ستاره پرتغالی از نامزد روس اش جدا شده بود و همین مساله تاثیربسیار زیادی بر روی بازی های رونالدو گذاشته بود. حالادوباره او آماده نیست وبرخی رسانه های اسپانیایی و انگلیسی اتهام بزرگ«جنسی» را در مورد او مطرح کرده اند.آنها از احتمال رابطه منحرفانه جنسی خبرداده اند.

« عکس‌هایی از روابط عاشقانه و رابطه میان رونالدو و بوکسر مراکشی در اختیار داریم که اگر لازم باشد، منتشر می کنیم.» این ادعای برخی روزنامه های اسپانیایی است که توسط رسانه های معتبر انگلیسی زبان هم به آن اشاره شده است. دیلی میل از آن به عنوان یک ادعا یادکرده و گزارش بلندبالایی در این مورد منتشر کرده .

اتهام بزرگ «جنسی» زندگی حرفه ای رونالدو را به خطر انداخته؟(+عکس)

طبق گزارش دیلی میل در یک شوی تلویزیونی در فرانسه دانیل ریولو به این موضوع پرداخته است. البته موضوع برنامه در مورد ساعت های فراغت فوتبالیست ها بوده که ریولو گفته که رونالدو در هفته چندین بار به مراکش سفر می کند. رونالدو یک جت شخصی 13.5 میلیون یورویی دارد که از آن برای سفر به مراکش استفاده می کند. سفرهایی که سبب ایجاد نگرانی مسوولان رئال مادرید در مورد نمایش و آمادگی بدنی ستاره شان شده است.

رونالدو هفته‌ای 4 بار، از روزهای دوشنبه تا پنجشنبه ساعت 3 بعد از ظهر و بعد از تمرین با جت شخصی به مراکش سفر می‌کرده تا دوست بوکسرش «بدر هاری» را ببیند و همان شب دوباره به مادرید برمی‌گشته تا در تمرین فردا آماده باشد. رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی ادعا کرده‌اند دوستی رونالدو و هاری که ستاره رئال بخاطر آن 4 روز پیاپی ساعت‌ها سفر می‌کرده و آمادگی بدنی‌اش را از دست داده، فراتر از یک دوستی ساده بوده .

گزارش منتشر شده در دیلی میل مدعی است که رابطه کریس رونالدو و آیرینا شایک نامزدش درسال گذشته به همین دلیل برهم خورده است.

هنوز مدرکی مبنی براین که چنین خبری صحت دارد منتشر نشده بدرهادی البته عکس هایی را در شبکه های اجتماعی اش منتشر کرده که شاید شوخی به نظر برسد اما حالا به عنوان مدرک از آنها استفاده می شود.

اتهام بزرگ «جنسی» زندگی حرفه ای رونالدو را به خطر انداخته؟(+عکس)

بدرهادی در توضیح این عکس نوشته:« عروسی کردیم ...هاهاهاها....» عکسی که بیشتر نشاندهنده یک شوخی بین دو دوست می ماند تا چیز دیگر. اما حالا در دیلی میل و رسانه های دیگر به آنها اشاره می شود. شایعه مطرح شده در مورد رونالدو یکی از سوالاتی است که از سال ها قبل و هنگامی که نامزد داشت هم در موردش مطرح می شد. شایعاتی که گفته می شد توسط دشمنان او منتشر می شود. این شایعه اما ابعاد جدی به خود گرفته ابعادی که زندگی حرفه ای رونالدو را حسابی دست خوش تغییر خواهدکرد.


ویدیو مرتبط :
اتهام آزار جنسی به بازیکن پیکان ناحق و کذب است