سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام تبریک پوتین به سران چند کشور در سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم


پیام تبریک پوتین به سران چند کشور در سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دومخبرگزاری صدا و سیما/ به گزارش خبرگزاری ایتارتاس از مسکو، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین روز یکشنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هفتاد و یکمین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم را به سران کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، تاجیکستان، ترکمنستان ، ازبکستان، آبخازی ، اوستیای جنوبی و شهروندان گرجستان و اوکراین تبریک گفت.

پوتین در پیام تبریک خود تاکید کرد «روز پیروزی» یک جشن مقدس است که برای همیشه نماد قهرمانی و وحدت مردمی باقی خواهد ماند که از سرزمین های خود در جنگ هایی خونین دفاع و جهان را از شر نازیسم آزاد کردند. پوتین همچنین گفت تاریخ نباید بازنویسی شود اشتباهات فاجعه بار گذشته نباید تکرار گردد.
رئیس جمهور روسیه همچنین ابراز امیدواری کرد دوستی و برادری که در نبرد مشترک در بوته آزمون قرار گرفت همچنان مبنایی برای استحکام هرچه بیشتر روابط بین دولتی، و تسهیل توسعه روندهای همگرایی در قاره اوراسیا بماند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
خیانت سران ارتش رضا شاه به کشور در جریان حمله روس و انگلیس به ایران در جنگ جهانی در سریال در چشم باد