سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مدل های میزکنسول های مدرن و سلطنتی


نمناک/ میز کنسول یکی از لوازم چوبی منزل است که به راستی زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی را چندین برابر می کند. مدل میزکنسول های چوبی منبت کاری و ساده برای سبک های مختلف دکوراسیون منزل.

میز کنسول و آینه در هر خانه با سبک دکوراسیون داخلی مختلف جایی برای خود خواهد داشت و اینطور نیست که میز کنسول و آینه تنها برای خانه های مجلل و دکوراسیون های داخلی اشرافی طراحی شده باشد اما در سبک های اجرا شده به دو بخش سلطنتی و مدرن تقسیم می شوند.

میز کنسول های چوبی با قاب آینه های منبت کاری شده به طبع موجب زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی خواهد شد و تنها نکته در انتخاب این بخش از لوازم خانه تطابق اندازه میز و آینه با محیطی که در آن قرار خواهد گرفت است. مدل هایی که در ادامه مشاهده می کنید ایده هایی مناسب برای انتخاب مدل میز و کنسول مناسب این سبک دکوراسیون های داخلی خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مدل سازی برج مدرن