سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جدیدترین تحولات سوریه/ چاه نفتی "التیم" در محاصره ارتش اسد


جدیدترین تحولات سوریه/ چاه نفتی تسنیم/ ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی در دیرالزور چاه نفتی التیم را به محاصره خود در آورد.

ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی در دیرالزور واقع در شمال شرق این کشور، موفق شد چاه نفتی التیم را بعد از درگیری‌های شدید با تروریست‌های داعشی، به محاصره خود در بیاورد.

منابع نظامی گفتند که ارتش سوریه در دیرالزور به‌دنبال توسعه دامنه حلقه امنیتی در اطراف فرودگاه نظامی و برقراری امنیت مساحت‌هایی بیشتر در اطراف آن است.

این در حالی است که درگیری‌های شدید بین نیروهای ارتش سوریه و تروریستهای داعشی در دیرالزور همچنان ادامه دارد. در این درگیری‌ها شماری از تروریستهای داعشی کشته و یا زخمی شده‌اند. همچنین «احمد الدهام» ملقب به «ابودجانه الزر» یکی از سرکرده‌های برجسته داعش در این درگیری‌ها زخمی شده است.

همزمان با این تحول، مسئول موتوری و رگبارهای سنگین گروه تروریستی الاتحاد الاسلامی لأجناد الشام در بخش شمالی، به‌نام "عیدو الجنوبی» در درگیری با ارتش سوریه در اطراف شهرک "کفرنبوذه" در حومه شمالی شهر حماه در شمال این کشور به هلاکت رسید.

و خبر دیگر اینکه درگیری‌های شدیدی بین نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در اطراف دو روستای "جرنیه العاصی" و "حذیفه" در حومه جنوبی حماه به وقوع پیوست. تروریستها قصد داشتند به‌سمت مواضع ارتش در این منطقه پیشروی کنند.

ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه گروههای تروریستی در دمشق، با خمپاره‌های موشکی، دژهای داعش نزدیک نیروگاه حرارتی "تشرین" در حومه شمالی را هدف قرار داد و سکوهای پرتاب خمپاره داعش منهدم شد.

و خبر دیگر اینکه خودزنی بین گروههای تروریستی در برخی از مناطق درعا و حومه آن در جنوب سوریه همچنان ادامه دارد. افراد ناشناس دو عنصر وابسته به گروه تروریستی "کتائب حوران" را نزدیک شهرک "نوی" در حومه شهر درعا ترور کردند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟