دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با خانواده‌های چند شهید


نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر با تمام وجود نسبت به تمامی شهدا به ویژه شهدای امدادگر و خانواده‌هایشان احترام می‌گذرد و تکریم آنها را وظیفه خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین معزی امروز (28 آبان ماه) در دیدار با خانواده شهدای جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: درسی که از رهبری آموختم، تکریم و عزیز نگهداشتن خانواده‌های شهدا در ذهن و فکر و در عمل است و یکی از برنامه‌های پراهمیت و شکوهمند ایشان در سفرهای استانی، دیدار با خانواده‌های شهدا است.

وی با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: خوزستانی‌ها با تمام وجود جنگ را لمس کردند و دین خود را بیشتر از جاهای دیگر به اسلام ادا کردند، خوزستانی‌ها از امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و نامشان تا همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

حجت‌الاسلام معزی اظهار کرد: شاید تصور شود جملاتی که در خصوص شهادت، عظمت، جایگاه، نشان و افتخاراتی که شهدا آفریدند و صبر خانواده‌های شهدا کلیشه باشد ولی اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که این یک حقیقت است و همه ما به بزرگی و عزت خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به باورپذیر نبودن پیروزی انقلاب اسلامی توسط غربی‌ها گفت: نظامی در کشور برپا شد که سابقه‌ای در جهان نداشت و تمام دنیای غرب در کنار شاه مخلوع ایستاد و با تمام توان از وی حمایت کرد و اگر تاریخ را بخوانیم هیچ کس باور نمی‌کرد که انقلاب پیروز شود.

حجت‌الاسلام معزی بیان کرد: شاید همه خانواده‌های شهدا نتوانند با مقام معظم رهبری دیدار کنند بلکه همان اندازه‌ای هم که در جمع خانواده‌های شهدا حاضر می‌شوند، نشان دهنده اهتمام و توجه خاص ایشان به خانواده شهدا است.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه اسلامی است چون جهت حرکت به سمت خدا و بر پایه دین خدا و سنت نبوی است و دشمن این را نمی‌خواست و انواع ترفندها را پیاده کرد تا به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند که بحمدالله در این راه ناکام ماند.

وی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای دشمنان از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هنوز ادامه دارد، گفت: دشمنان این ملت به انحای مختلف در حوزه رسانه از قبیل پایگاه‌های اجتماعی و مجازی و ماهواره‌ها به نوعی علیه انقلاب برنامه‌ریزی می‌کنند و این جنگی تمام عیار و بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه بعد از همه این توطئه‌ها داعش را به وجود آوردند که بعدا استخوانی در گلوی خودشان شد عنوان کرد: دفاع از حرم اهل بیت(ع) آزمایشی الهی است، دشمن ایستاده است و عده‌ای این مساله را درک نمی کنند و باید این مساله مهم را به آنها تفهیم کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گزارش سفر نماینده ولی فقیه هلال احمر کشور به گیلان