سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لایحه آلودگی خاک و هوا در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شد


رمضانعلی سبحانی‌فر سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز پیرامون بررسی لایحه آلودگی خاک و هوا بود.

وی افزود: این جلسه به دنبال جلسات گذشته کمیسیون و ادامه بحث بررسی لایحه آلودگی خاک و هوا برگزار شد که 13 مواد این لایحه بررسی و اصلاح شده و ادامه آن نیز به جلسه آتی کمیسیون موکول شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور میهمانان دعوت‌شده در این جلسه نام برد و گفت که معاون رئیس سازمان محیط زیست، از سوی مرکز پژوهش‌ها، همچنین کارشناسان سازمان مدیریت در این جلسه حضور داشتند و در جلسه آتی نیز از حضور این مسئولان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق