فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



قیام 15خرداد نقش مهمی در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی داشته است


به گزارش ایرنا عباس صفدری روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری آیین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و یوم الله 15 خرداد سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: از آنجایی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران ریشه های انقلاب را در 15 خرداد 1342پایه گذاری کردند بزرگداشت این ایام فرصتی مناسب برای ترویج اندیشه های ناب و ارزشمند امام راحل است.
وی ادامه داد: قیام 15 خرداد یادآور فداکاری، رشادت ها و مبارزات سرسختانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است به طوری که این قیام تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به اینکه رخدادهای تاریخی پیوند نزدیکی با باورها، گرایش ها و آرمان های جامعه دارند مردم ایران اسلامی با گرامیداشت این ایام ضمن تجدید عهد دوباره با رهبر معظم انقلاب بر پیروی و تبعیت کامل از ولایت فقیه تاکید می کنند.
صفدری از برگزاری ویژه برنامه های مختلف این ایام در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های محوری در همه شهرستان های استان، برپایی گردهمایی خانواده معظم شهدا با تاکید بر خانواده شهدای حرم، برگزاری دعای ندبه و کمیل، برپایی نمایشگاه های فرهنگی و ایستگاههای صلواتی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه و برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه تبیین آرا و اندیشه امام راحل از جمله برخی برنامه های پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی، برگزاری رقابت های مختلف فرهنگی، قرآنی و غیره و برپایی آیین ویژه استقبال از زائران پاکستانی مرقد امام خمینی(ره) از جمله دیگر برنامه های این ایام در استان است.
مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست به تبیین برنامه های خود در ایام ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد پرداختند.
8005 /6081/7316

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نقش اربعین در پیروزی انقلاب اسلامی