سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عملکرد دادگستری استان کرمان در فعالیت های فرهنگی، مطلوب است


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان حجت الاسلام سعید آذرشین فام در نشست شورای معاونین دادگستری کل استان کرمان افزود: یکی از اقدامات اساسی معاونت فرهنگی، طراحی مدل ارزیابی و رتبه بندی دادگستری ها از حیث فرهنگی است.
وی ادامه داد: هدف اصلی از طراحی این مدل، ارتقاء عملکرد فرهنگی و ایجاد تحول فرهنگی در دادگستری است.
وی تصریح کرد: فرهنگ به عنوان یکی از مهمترین عوامل و زیرساخت های تحول در هر جامعه و سازمانی است.
وی بیان کرد: معاونت فرهنگی قوه قضاییه در این راستا و به منظور ارتقای فرهنگ دینی و سازمانی این قوه و بهبود فرهنگ حقوقی و قضایی تلاش می کند.
مشاور معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه یکی از دغدغه های آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه، رعایت اخلاق حرفه ای بود، عنوان کرد: به طور قطع نمی توانیم برای هر کارمندی ناظر و نگهبان قرار دهیم بلکه باید با نهادینه کردن فرهنگ دینی و ارزشی، افراد را نسبت به آسیب ها بیمه کنیم.
حجت الاسلام آذرشین فام تصریح کرد: مدل ارزیابی و رتبه بندی دادگستری استانها از حیث فرهنگی، بر اساس مدل تعالی سازمانی ( EFQM ) طراحی و بر مبنای اقتضائات مباحث فرهنگی و سازمانی در سطح قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، بومی سازی شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان نیز در این نشست گفت: پدیده حاشیه نشینی در شهرها، تبعات منفی و جدی در حوزه فرهنگی بوجود آورده است.
یدالله موحد اظهار کرد: دستگاه قضائی استان کرمان در سایه همدلی، همکاری و تعامل با سایر دستگاه های این استان، اقدامات شایسته و بی نظیری در زمینه رفع مشکلات حوزه محیط زیست و تعرضات به اراضی ملی داشته است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان، اجراء طرح مشاوره رایگان حقوقی به افراد نیازمند و بی بضاعت را توسط دادگستری و با همکاری کانون وکلاء، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، بسیج و سایر دستگاه های مرتبط با هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی، کاری مفید و ارزشمند دانست.
وی از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در شهر کرمان توسط کانون بسیج حقودانان استان خبر داد و گفت: رضایتمندی عمومی از دستگاه قضائی، هدف دادگستری استان کرمان است.
8060/3029

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگهایی از عملکرد دکتر دهمرده در استان کرمان