سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عراق و شام به زودی گورستان داعشی‌ها می‌شود/ آل‌سعود نوکر یهودیان شده‌ است


میزان : آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در آیین تودیع و معارفه امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: جنایت‌هایی که امروز در سوریه و عراق رقم می‌خورد با حمایت مستقیم آل‌سعود است و شهدای حرم به دست آل‌سعود خائن به شهادت می‌رسند.وی ادامه داد: این خائنان به اسلام و خائنان حرمین شریفین، به نوکران سرسپرده آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده‌اند و جهان اسلام از آنها تنفر دارند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به رشادت‌های مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: اگر این جوانان ما، در خطوط مقدم حلب، لاذقیه، نبل و الزهرا فداکاری و دفاع از حریم حرم نمی‌کردند داعشی‌ها امروز در نزدیکی تهران، بلکه در خود تهران بودند.
 
موسوی جزایری با اشاره به سخنان اخیر سردار قاسم سلیمانی، تصریح کرد: به حمدالله پیروزیم و به زودی عراق و شام را به گورستان دشمنان اسلام، داعشی‌ها و وهابی‌ها تبدیل خواهیم کرد.
 
وی متذکر شد: اگر ما در آنجا از حریم حرم و اسلام ناب محمدی (ص) دفاع نکنیم در داخل کشور به ما تهاجم خواهند کرد.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه از اسلام دو قرائت وجود دارد، اظهار کرد: یک اسلام داریم که بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) توسط علی (ع) و زهرا (س) قرائت، تفسیر و تشریح شد و یک اسلام نیز وجود دارد که وهابی‌ها طرفدار آن هستند.
 
موسوی جزایری افزود: این اسلام توسط منحرفان و بنی‌امیه و با روایت‌های جعلی تشریح و تفسیر شده و پول‌های فراوانی نیز برای جعل احادیث در آن خرج شده است.
 
وی اضافه کرد: اسلامی که ما می‌گوییم با اسلامی که آنها مدعی آن هستند بسیار تفاوت دارد، اسلام ما اسلام محمدی(ص) و برگرفته از اهل بیت علی (ع)، فاطمه (س) و حسن و حسین (ع) و اسلام آنها اسلام یزید و معاویه است.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: داعشی‌ها یزید را امیرالمؤمنین می‌دانند چرا که عقیده دارند هر شخصی ولو جاهل، ظالم و بی‌دین بر مردم مسلط و حاکم شد ولی امر و اولی‌الامر است.
 
موسوی جزایری در پایان متذکر شد: اسلامی که امروز در عربستان حاکم است اسلام یزید و معاویه است و ما هرگز اجازه نخواهیم داد وهابی‌ها و داعشی‌ها به مراد دل خود برسند.   
 
در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام سید طالب موسوی در طول تصدی امامت جمعه رامشیر تقدیر و به جای وی حجت‌الاسلام غضبان معرف به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان منصوب و معرفی شد.


ویدیو مرتبط :
نسب آل سعود از یهودیان میباشد