سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالعات پژوهشی در خصوص ازدواج آسان در زنجان انجام شود


حمیدرضا شهبازی روز سه شنبه در کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری زنجان افزود: انجام فعالیت های پژوهشی با بهره گیری ازمولفه های علمی زمینه را برای برنامه ریزی های کارشناسی در حوزه های مختلف فراهم می کند.
وی اظهار کرد: شرایط استان را باید بگونه ای پیش ببریم که از تجربیات و علم زنان تحصیلکرده برای توسعه و پیشبرد اهداف نظام اسلامی استفاده کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: درزمان حاضر 52 دهیار زن در سطح این استان فعالیت می کنند.
شهبازی یادآورشد: با توجه به وجود زنان تحصیلکرد در سطح روستاها این قشر از جامعه می توانند در اجرای برنامه های مختلف وتوسعه روستاها تاثیرگذار باشند.
وی پیشنهاد کرد با برگزاری جلسه ای مشورتی با حضور بانوان دهیار از دهیاران نمونه استان زنجان تجلیل شود.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیزبا اشاره به مصوبه این کارگروه مبنی بر اختصاص یکی از کتابخانه های این استان به بانوان گفت: امور کتابخانه های استان سه پیشنهاد شامل کتابخانه مسجد جامع، کتابخانه مسجد امام رضا(ع) در اراضی پایین کوه و کتابخانه کودک و مادران در گلشهر کاظمیه ارائه کرده اند که در صورت تصویب در کارگروه نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام خواهد شد.
با تبادل افکار در کارگروه امور بانوان و خانواده انتخاب یکی از کتابخانه های فوق به عنوان کتابخانه ویژه بانوان جهت بررسی و تصویب به جلسه بعدی این کارگروه موکول شد.
ماهرخ بلوری از تشکیل دو سازمان مردم نهاد در زمینه زنان و مدیریت بحران و انجمن زنان آسیب دیده تا پایان امسال خبر داد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در خصوص ایجاد کتابخانه تخصصی ویژه بانوان درزنجان گفت: کتابخانه ویژه بانوان مرکزیت داشته باشد.
ناصر مقدم سهولت دسترسی را از مهمترین ویژگی های برای انتخاب یکی از کتابخانه های شهر به عنوان کتابخانه ویژه بانوان برشمرد.
7318/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ معرفی متا، موسسه آموزشی پژوهشی مطالعات تمدن اسلامی