سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گردنه شاه منصوری کوهرنگ مسدود شد


مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری گفت: طی بارش برف از چهارشنبه شب تاکنون،تردد در تمام محورهای استان به جزء گردنه شاه منصوری که مسدود است،با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
شهرام ندیمی روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:اکیپ های راهداری از شامگاه گذشته تاکنون در محورهای اصلی و فرعی استان در حالت آماده باش هستند.
وی گفت: رانندگان هنگام تردد از گردنه های شمالی چهارمحال و بختیاری، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: هم اکنون 38 اکیپ راهداری با 300 راهدار و بیش از 210 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در تمام محورهای چهارمحال و بختیاری مستقرند.
وی،به کند بودن عبور ومرور درجادهای استان اشاره کرد،با امداد رسانی راهداران تاکنون هیچ مشکلی برای مسافران و رانندگان رخ نداده است.
سرهنگ حمزه رفیعی،رییس پلیس راه چهارمحال وبختیاری،نیز از رانندگانی که قصد عزیمت به خوزستان را دارند خواست از جاده ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان به ایذه به عنوان مسیر جایگزین این محور استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، دو گردنه چری و شاه منصوری، مسیر کوهرنگ در استان چهارمحال وبختیاری را به مسجد سلیمان و استان خوزستان متصل می کند.
به گزارش ایرنا، بارش برف از چهارشنبه شب در چهارمحال وبختیاری آغاز و تا اواخر روز پنجشنبه ادامه دارد.
7360/2097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شاه کار اقای منصوری