سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ونزوئلا نظام جدید«كار و تعطیلی كارمندان» را دو هفته دیگر تمدید كرد


به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری افه ، دولت ونزوئلا روز 26 آوریل (7 اردیبهشت ) فرمانی را تصویب كرد كه تمامی دفاتر دولتی به دلیل خشكسالی حادی كه گریبانگیر كشور شده و برای صرفه جویی در انرژی فقط دو روز را در هفته فعال باشند.
«لوییس موتا»وزیر برق ونزوئلا روز یكشنبه گفته بود كه سطح آب در سد گوری این كشور به دلیل تشدید خشكسالی ناشی‌ از پدیده آب و هوایی ال نینو كه كشور را مجبور به جیره بندی آب و برق كرده ، همچنان بسیار حاد است.
آخرین اقدام دولت كه از روز 1 می‌ (12 اردیبهشت )، به اجرا در آمد، جلو كشیدن ساعت رسمی‌ كشور به میزان 30 دقیقه بود .
دولت همچنین برای كاهش مصرف برق و آب و مبارزه با بحران، قبلا نیز به جیره بندی پرداخته بود كه در هرصورت شامل شهر كاراكاس نمی‌ شده است .
در این زمینه ، دولت همچنین به فروشگاه ها دستور داد كه در ساعت های محدود كار كنند و بخشی از برقی را كه مصرف می‌ كنند را از طریق موتور برق شخصی تامین كنند.
اروپام *5*491**1856

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
توسعه انسانی پایدار ونزوئلا: گروه موسیقی ایران ونزوئلا